Spring naar bijdragen

gekopieerde films branden met convertxtodvd, maar subs wil niet mee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey ,

ik heb twee films van dvd gekopieerd met dvdfab (hoofdfilm,nederlandse subs,engelse audio).. dat staat nu in twee aparte mappen (video_ts)

Ik wil nu die twee films op één dvd branden met een menuutje met convertxtodvd. Als ik de files inbreng staat er 'ondertiteling 1 kanaal - 1 intern,0 extern ' , dus veronderstel ik dat de ondertiteling op de films meegebrand zal worden.

Alleen na het branden krijg ik geen subs te zien als ik de dvd afspeel op mijn dvd speler, niet op pc en niet op m'n standalone speler. op m'n pc heb ik geprobeerd met neroshowtime af te spelen en daar ondertiteling weergeven gekozen, maar zelfs dan komt er niets..

Dus nu is m'n vraag, wat gaat er mis met die ondertiteling, die staat precies toch niet op m'n gebrande dvd??

tx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • 4 weken later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Misschien heb je dit allang geprobeert, maar als je je film in je dvd-speler hebt gedaan en op play heb gedrukt, dan moet je wel handmatig via je afstandbediening de ondertitel selecteren.

Mijn afstandbediening heeft daarvoor een knopje.

Een vierkantje (stelt beeldbuis voor) met onderin een aantal puntjes (stelt ondertitel voor).

Als het goed is komt je ondertitel te voorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...