k___o___e___n Geplaatst April 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 12, 2008 Beste mensen. Ik heb Alt.Binz precies geinstalleerd zoals de gerbuikzaamwijzing op deze site zeg, maar toch doet hij het niet goed. Ik download er Wii spellen mee (want newsbin en torrent doen het niet), van 4,7 GB. Het rare is dat ze binnen 5 minutjes helemaal gedownload zijn. Maar als ik dan ga kijken, is het helemaal geen bestand. Wat ook vreemd is, is dat de status van de 3 server's(planet internet) de hele tijd op 0% blijven. Wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt. Grtz Koen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Uha Geplaatst April 13, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2008 Hallo Koen, 3 servers? of zijn het 3 poorten wat je bedoelt? Is het een payserver? zo ja, download je niet alleen de pars? Is het geen payserver? zo neen, zijn de bestanden die je wilt downloaden toch niet ouder dan een aantal dagen.... dit vraag ik omdat een gratis server vaak geen ondersteuning biedt aan de wat oudere bestanden die op sommige servers staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
k___o___e___n Geplaatst April 14, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 14, 2008 Beste Uha. Alvast bedankt dat je me wilt helpen. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar volgensmij zijn het 3 poorten. Dus 3 connecties met planet internet. Als een payserver staat voor betaalserver (zoals eweka), neej, ik betaal er niet extra voor. Ik zou trouwens niet weten of ik alleen de pars download. ALs het zal helpen, kan ik screenshots maken En de bestanden die ik download zijn steeds vrij jong, maximaal 5 dagen. Het zijn wel complete bestanden, aangezien ik altijd "only collections" aanklik. Ik donload trouwens de NZB bestanden op http://www.nzbindex.nl . Nogmaals bedankt. Grtz Koen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie