Apekoppie Geplaatst April 11, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 11, 2008 Hallo allemaal, Net nieuw hier en heb al lopen spitten maar ik kom nergens tegen hoe ik ondertitels kan krijgen als ik een dvd download via mn nieuwsgroepen. Met avi-files heb ik genoeg gelezen hoe dit gaat maar hoe kan ik dit doen met mijn dvd-iso files en dvd video-ts map? Is dit mogelijk of moet ik dan weer converteren naar avi en dan weer terug? want dan verlies je natuurlijk ook weer kwaliteit als ik internet mag geloven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. MVG Apekop O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Apekoppie Geplaatst April 11, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 11, 2008 Ik begrijp niets van je reactie SPONSOR. Misschien een kleine uitleg aub? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst April 11, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 11, 2008 Ik begrijp niets van je reactie SPONSOR. Misschien een kleine uitleg aub? Haha sponsor is geen persoon,maar daadwerkelijk een sponsor;) Bij een DVD-ISO en VIDEO-TS files kun je geen ondertitels toevoegen.. ja tenzij je ze converteerd naar avi/divx.. dan kun je wel ondertitels toevoegen, maar dat is weer een omweg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Apekoppie Geplaatst April 11, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 11, 2008 hahhaha weet ik dat ook weer. ik dacht iets gehoord te hebben over dvd decrypter ofziets en dvdlab-pro?? weet nog verder even niets, misschien iemand wel ;D ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst April 11, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 11, 2008 ik dacht iets gehoord te hebben over dvd decrypter ofziets en dvdlab-pro?? weet nog verder even niets, misschien iemand wel ;D ;D Kan wel maar dat zijn omwegen, vind ik dan, ik download zelf ook via nieuwsgroepen, en ik zorg ervoor dat ik spul downloaden waar al ondertitels bij zitten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie