Spring naar bijdragen

Playstation 3 vraagjes

niels15

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo heb nog enkele vraagjes voordat ik een playstation 3 ga kopen.

-Is het mogelijk om PS3 als mediacenter te gebruiken (als externe hd), zo ja Hoe?

-Is het mogelijk om PS3 games te downloaden en deze te branden op blueray (of moet je Ps3 laten ombouwen of kan je ze op de hd zetten op een of andere manier?

-weet er iemand een site waar een groot overzicht staat van games die verkrijgbaar zijn voor PS3?

als je op een van deze vragen het antwoord hebt meld het dan even,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

- Het is niet mogelijk om films te streamen via een Windows Based PC, hiervoor heb je een Xbox360 nodig.Je zal er ongetwijfeld Ipods ect. op aan kunnen sluiten, HD weet ik niet.

- Ik ken eingelijk niemand die een omgebouwde PS3 heeft, en het lijkt me ook niet echt handig. Je moet telkens dure blu ray schijfjes kopen ect.

- Er zijn nog niet zoveel games uit voor de PS3, ook de PS2 games zijn nog niet compatible.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

hmm nu ik net even zocht op de playstation site vind ik dit:

Dankzij de DLNA-clientfunctie die in versie 1.80 aan de PS3-systeemsoftware is toegevoegd, kun je bovendien content die op een compatibele pc of digitale videorecorder is opgeslagen op je PS3 bekijken.

houd dit niet in dat je verbinding met je computer kan maken (ik heb een windows xp en een mac leapard)

ik heb ook een ipod nano, kan je deze mischien gebruiken als opslag en dan verbinding via usb maken?

wat bedoel je precies met streamen?

ik heb de mogelijkheid om een ps3 60 gb met 4 spellen en 2 draadloze controllers te kopen voor 200,00 euro lijkt mij een super deal wil er echter wel het een en ander nog over weten over deze console.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Pas op dat je niet met een oplichter te maken hebt, wel een erg goedkoop koopje.  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

nee nee, dankjewel voor de waarschuwing, zou je nog even antwoord kunnen geven op mijn vorige vragen

hmm nu ik net even zocht op de playstation site vind ik dit:

Dankzij de DLNA-clientfunctie die in versie 1.80 aan de PS3-systeemsoftware is toegevoegd, kun je bovendien content die op een compatibele pc of digitale videorecorder is opgeslagen op je PS3 bekijken.

houd dit niet in dat je verbinding met je computer kan maken (ik heb een windows xp en een mac leapard)

ik heb ook een ipod nano, kan je deze mischien gebruiken als opslag en dan verbinding via usb maken?

ik heb een Lacie ethernet 500 gb disc met UPnP streaming, het moet dus mogelijk zijn om bestanden films e.d. naar ps3 te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Streamen is eigenlijk dat je pc het afspeelt en je ps3 kijkt het af. Waardoor er geen bestanden op je ps3 staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

oke duidelijk...

is het mogelijk om een PS3 aan te sluiten op een computer scherm,

ik heb een 22 inch acer X223w scherm, of is het alleen voor tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Met een vga kabel kan dat moet je even opzoeken op internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  413
  • Leeftijd:  33

je kan de ps3 nog niet ombouwen.. geloof me , als het kon had ik het al gedaan O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

nog 1 vraag :D

is 40 gb snel vol, en is 60 gb handig?

ik wil er gewoon ong 5 a 10 spellen op spelen zoals de nieuwe gta wanneer die uit komt

Cod 4 online

assassins creed en nog paar spellen

en films kijken via externe hd

mischien blu rai films afspelen.

er is wel een groot verschil in prijs wat raden jullie mij aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Ik raad een x360 aan, heb je al vanaf 200 euro ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

ok dankje maar aangezien ik een media center als dik plus punt beschouw kies ik voor ps3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

maar je weet dat xbox 360 van microsoft is toch? En je weet dat windows een media center heb toch? Zie je een connectie tussen die 2?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

ja maar moet je dan toch ook nog een mediacenter kopen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Je kan EN via mediacenter EN via windows media player streamen naar de xbox360;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • 2 weken later...

ik heb nu een 40 gb ps3 gekocht en ben zeer tevreden heb echter nog wat vragen over het streamen?

ik heb een sonos mediaplayer (server) en een 500 gb mini hd van lacie de sonos ziet hij wel (die overigens liedjes van de mini hd haalt) maar de mini hd niet hoe kan dit?

Als ik een USB stick in men ps3 steek met een .avi film erop en bij film die usb open zegt hij geen titels gevonden hoe kan dit, is er soms extra software nodig?

en als ik via de sonos liedjes probeer af te spelen van die partitie die hij wel ziet zegt hij incompatible date... en kan hem niet afspelen (uiteraard onder muziek)

graag hulp,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...