Spring naar bijdragen

Sabnzbd hulp alstublieft!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb vanaaf besloten het nog maar is een keer te proberen...

ik heb alles precies zo gedaan als in de tutorial, maar zodra ik een nzb file maak en open... komt hij bij queue en gaat mijn download snelheid met ongv 0.50kb (ik refresh om de 2 sec) die blijft zo... maar de MB's bij Queued onderaan... gaan als een gek naar beneden en binnen ongeveer 2 minuten zegt die dat een bestand van 5gb klaar is en dan staat er bij history dit :

207499432.nzb False

Stage Par2

[PAR-INFO] nctnl-fifas3: => Scanning "C:\Documenten en settings\homie\Bureaublad\SABnzbd-0.2.4-w32\downloads\Incomplete\1207499432_nzb\nctnl-fifas3.vol000+01.par2"

ik heb veel nzb files geprobeerd van binsearch... ik heb er 1 gehad die ging wel normaal maar dat was een download die ik niet nodig had... kan ik hier iets aan veranderen ik heb internet van wanadoo... en dit zijn mijn settings :

Host: news.orange.nl

Port: 119

Username:

Password:

Connections: 3

Fillserver: 0

ik hoop dat 1 van jullie mij hier echt mee kan helpen

:'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruikte in het verleden ook Sabnzbd. Maar momenteel alt.binz. Ik raad het jou ook aan.

( http://www.duken.nl/content/view/475/2/ )

Het heeft dezelfde functies ( uitpakken, repareren en verwijderen ) maar het werkt veel vriendelijker en niet in een webbrowser maar een in een redelijk klein programma.

Ik ben dus nu fan van alt.binz  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2

ik heb het programma geinstalleerd en hetzelfde probleem....

zodra ik hem start gaan de mb's als een gek naar beneden

ik vind het zo appart

ik heb nu wel een nzb file van een seizoen friends van binsearch die doet het wel gewoon goed.

waar halen jullie de nzb files vandaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Het probleem kan het volgende zijn;

De server waar je van download heeft een lage retentie van twee a drie dagen.

Wat betekend dat;

Dat data maar een dag of twee, drie op de server staat en daarna niet meer wordt ondersteund (niet meer te downloaden dus)

Wil je meer zekerheid dat je goede downloads krijgt zul je eens moeten denken aan een payserver, die hebben vaak een retentie van 120 dagen.

Hier op de site vind je daar meer informatie over.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  4

Ik heb net alt binz en mijn downloads gaan maar met 60 kbs per seconde even snel als bij bitcomet of bitlord. nu had ik van iemand gehoord dat het aan mijn provider (tele 2) kan liggen dat die maar 60 kbs gaat weet iemand hier meer over.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  9

waar halen jullie de nzb files vandaan ?

Tja die kun je bijna overal vandaan halen, ik kijk bijvoorbeeld graag naar ftd, http://members.home.nl/regels/SetupFTD3.8.1.zip je moet jezelf even aanmelden (gratis) en dan kun je gewoon heel veel posts zien in de verschillende nieuwsgroepen, als je dan een post opent dan kun je op een NZB knopje drukken en zie je de nzb file staan, die kun je dan aanklikken en de nzb file downloaden, vervolgens kun je die weer met je favoriete programma gaan downloaden.

Wat ook vaak gebeurt is dat je de pars alleen download, en dit zijn alleen maar reparatie sets om het zo maar te noemen. En die zijn zo klein dat je vaak denkt alles al binnen te hebben......

Waar je goed naar moet kijken is naar de groote van het bestand wat je wilt gaan downloaden, iedereen kan snappen dat als je bijvoorbeeld een dvd wilt gaan downen die geen 1 of 2 mb groot is, deze zijn vaak tussen de 3 en 4 Gb.

Naast de NZB die je wilt gaan downloaden staat vaak (in het groen) hoeveel bestanden zo'n NZB bevat.

Als deze groote van bestanden in het rood staan is deze vaak niet compleet, en moet je vaak de par bestanden mee downloaden (zodat het programma wat je gebruikt) deze kan repareren.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...