Spring naar bijdragen

Sabnzbd hulp alstublieft!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb vanaaf besloten het nog maar is een keer te proberen...

ik heb alles precies zo gedaan als in de tutorial, maar zodra ik een nzb file maak en open... komt hij bij queue en gaat mijn download snelheid met ongv 0.50kb (ik refresh om de 2 sec) die blijft zo... maar de MB's bij Queued onderaan... gaan als een gek naar beneden en binnen ongeveer 2 minuten zegt die dat een bestand van 5gb klaar is en dan staat er bij history dit :

207499432.nzb False

Stage Par2

[PAR-INFO] nctnl-fifas3: => Scanning "C:\Documenten en settings\homie\Bureaublad\SABnzbd-0.2.4-w32\downloads\Incomplete\1207499432_nzb\nctnl-fifas3.vol000+01.par2"

ik heb veel nzb files geprobeerd van binsearch... ik heb er 1 gehad die ging wel normaal maar dat was een download die ik niet nodig had... kan ik hier iets aan veranderen ik heb internet van wanadoo... en dit zijn mijn settings :

Host: news.orange.nl

Port: 119

Username:

Password:

Connections: 3

Fillserver: 0

ik hoop dat 1 van jullie mij hier echt mee kan helpen

:'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruikte in het verleden ook Sabnzbd. Maar momenteel alt.binz. Ik raad het jou ook aan.

( http://www.duken.nl/content/view/475/2/ )

Het heeft dezelfde functies ( uitpakken, repareren en verwijderen ) maar het werkt veel vriendelijker en niet in een webbrowser maar een in een redelijk klein programma.

Ik ben dus nu fan van alt.binz  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2

ik heb het programma geinstalleerd en hetzelfde probleem....

zodra ik hem start gaan de mb's als een gek naar beneden

ik vind het zo appart

ik heb nu wel een nzb file van een seizoen friends van binsearch die doet het wel gewoon goed.

waar halen jullie de nzb files vandaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Het probleem kan het volgende zijn;

De server waar je van download heeft een lage retentie van twee a drie dagen.

Wat betekend dat;

Dat data maar een dag of twee, drie op de server staat en daarna niet meer wordt ondersteund (niet meer te downloaden dus)

Wil je meer zekerheid dat je goede downloads krijgt zul je eens moeten denken aan een payserver, die hebben vaak een retentie van 120 dagen.

Hier op de site vind je daar meer informatie over.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  4

Ik heb net alt binz en mijn downloads gaan maar met 60 kbs per seconde even snel als bij bitcomet of bitlord. nu had ik van iemand gehoord dat het aan mijn provider (tele 2) kan liggen dat die maar 60 kbs gaat weet iemand hier meer over.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  9

waar halen jullie de nzb files vandaan ?

Tja die kun je bijna overal vandaan halen, ik kijk bijvoorbeeld graag naar ftd, http://members.home.nl/regels/SetupFTD3.8.1.zip je moet jezelf even aanmelden (gratis) en dan kun je gewoon heel veel posts zien in de verschillende nieuwsgroepen, als je dan een post opent dan kun je op een NZB knopje drukken en zie je de nzb file staan, die kun je dan aanklikken en de nzb file downloaden, vervolgens kun je die weer met je favoriete programma gaan downloaden.

Wat ook vaak gebeurt is dat je de pars alleen download, en dit zijn alleen maar reparatie sets om het zo maar te noemen. En die zijn zo klein dat je vaak denkt alles al binnen te hebben......

Waar je goed naar moet kijken is naar de groote van het bestand wat je wilt gaan downloaden, iedereen kan snappen dat als je bijvoorbeeld een dvd wilt gaan downen die geen 1 of 2 mb groot is, deze zijn vaak tussen de 3 en 4 Gb.

Naast de NZB die je wilt gaan downloaden staat vaak (in het groen) hoeveel bestanden zo'n NZB bevat.

Als deze groote van bestanden in het rood staan is deze vaak niet compleet, en moet je vaak de par bestanden mee downloaden (zodat het programma wat je gebruikt) deze kan repareren.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...