Gast dikkekuzzlinda Geplaatst Maart 17, 2005 Delen Geplaatst Maart 17, 2005 bittorrent geeft nu al een uur deze melding en gaat dus niet door met downloaden : 10 error: unable to open C://(hier mijn map waar ik hem gezet heb) wat is dat voor een rare melding?hij hoeft die map tog niet te openen voor het downloaden :S? en hoe moet je poorten openen? groeten linda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 17, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 17, 2005 anders moet je even het torrent bestand opslaan op een locatie op je PC en dan vanaf hieruit het torrent bestand openen idpv openen in internet explorer. :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast dikkekuzzlinda Geplaatst Maart 17, 2005 Delen Geplaatst Maart 17, 2005 dan moet ik weer opnieuw beginnen met downloaden als ik hemn op een andere locatie zet ...ik begrijp die fout niet zo eigenlijk en ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoeld :S ik heb hem net afgesloten en ben weer begonnen dus ging hij eerst laden wat ik al had gedownload, maar ik kreeg toen de melding : 10 (errno 13) permission denied ik wordt er depri van :blush: kun je helpen!!?? groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.