mapa Geplaatst April 6, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 6, 2008 Ik heb 5 films gebrandt op dvd+rw schijfjes. Nu kan ik van de 5 dvd's 2 niet meer herschrijven, terwijl ik de andere dvd's wel steeds opnieuw kan branden. Als ik de dvd in de brander doe dan krijg ik de melding: De schijf in station E is niet goed geformatteerd. Controleer de schijf en formatteer deze opnieuw. Ik heb geprobeerd in Nero 8 de dvd te formatteren, maar dat lukt niet. Ik kan de E niet aanklikken. Is er een mogelijkheid om de dvd te formatteren, of moet ik me de tijd besparen en gewoon nieuwe rw's kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst April 6, 2008 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst April 6, 2008 Hoi, Stop de dvd+rw gewoon eens in je dvd brander als je er een nieuwe film op wil zetten. Nero zal melden dat de dvd is bespeeld en als het goed is vragen of de data (film) er af gehaald moet worden. Lukt dit op deze manier ook niet dan kan het zijn dat jou dvd's beveiligd zijn tegen overschrijven (wellicht heb je dat een keer ingesteld zonder dat je er erg in had) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
mapa Geplaatst April 10, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 10, 2008 Is er een mogelijkheid om die beveiliging eraf te halen. Waar stel ik die beveiliging in, dan kan ik eens nakijken of dat ergens staat. Kan het ook zijn dat bij het branden van een film er in de film een beveiliging zit en dat je em daardoor niet meer kan gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie