sjost Geplaatst December 6, 2005 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2005 als ik bijv. need for speed wil downloaden en dit zoek ik in een groep, vind je allerlei kleinere bestanden, van zo\'n 20 mb, moet ik deze alemaal downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast itchy Geplaatst December 6, 2005 Delen Geplaatst December 6, 2005 Halloa. Het zal waarschijnlijk om RAR files gaan, die je met winRAR moet uitpakken. Als er dan een RAR file ontbreekt, heb je de quickPAR files nodig, die moet je dus ook pakken tijdens een download. Als je iets wilt downloaden, moet dus je alle bestanden pakken, check de naam en datum om zeker te zijn dat het dezelfde posting is. Het zijn trouwens vaak 1-150 bestanden die samen een film, game, etc vormen. Groetjes, itchy [img size=230]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/mygoat.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst December 8, 2005 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2005 wrom is het niet gewoon i groot bestand... :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast Perser Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Download al die bestanden Repair het met Quikpar Pak het bestand uit Mount of brand het met Alcholo 120% Patch de crack van de cd Klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie