Spring naar bijdragen

Speelt film niet helemaal af

Gast Carola

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik heb een probleempje. Bij een aantal films die ik op dvd heb gezet speelt hij de film niet helemaal af (tot ongeveer 1 uur en 10 minuten), de audio loopt wel gewoon door. Het is niet zo dat de dvd te weinig ruimte heeft want ik heb er films van 2 uur en 40 minuten mee gebrandt (die wel goed waren). Weet iemand hoe dit komt?

Ik zet de avi bestanden om met avi2dvd en brand met Nero.

Het omzetten duurt trouwens ook ontzettend lang, zo\'n 50 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Brand hem eens op de langzaamste snelhied. Heb je dit ook op andere dvd speler? Is dit de 1ste dvd waar bij je dit probleem hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Ik denk niet dat het aan het branden ligt, maar aan het omzetten van AVi naar ISO.

Het AVI bestand is namelijk 1:54 uur en het VOB bestand is 1:15 uur (dit is ook de duur van de DVD)

Waar zou dit aan kunnen liggen in het programme AVI2DVD? Of denk je dat ik het omzetten nog eens moet proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...