magicm14 Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 2, 2008 waar zou ik mijn wii makelijk kunnen opbouwen en waar een garantie op staat als het mis gaat dat ik een nieuw kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
Farid. Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 2, 2008 als je heb ombouwt heb je vanaf dat moment geen garantie meer O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
m_vermaat Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 3, 2008 als je heb ombouwt heb je vanaf dat moment geen garantie meer O0 Je garantie bij Nintendo vervalt inderdaad. Maar je hebt wel degelijk garantie bij sommige bedrijfjes, ze geven dan vaak een jaar garantie op de chip en testen of je wii nog werkt na ombouw. Je krijgt altijd een werkende mee, werk hij niet meer dan is dit 'hun schuld' en krijg je een nieuwe wii mee (omgebouwd ook) die wel werkt. Zo overtuigd zijn ze van hun eigen ombouw kunsten. Maar er blijft altijd een klein risicotje dat iets mis gaat natuurlijk ook al doen ze het dagelijks Informeer hier even naar voor je met ze in zee gaat. De goeie en betrouwbare bedrijfjes bieden deze garantie, de prutsers vaak niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie