Spring naar bijdragen

nederlandse dvd's

Gast m.timmermans

Aanbevolen reactie

Ik ben hier erg nieuw mee

ik download eigenlijk altijd met bt

daar zijn de de dvdr al ondertiteld(tenminste bij de site waar ik lid ben wel) zijn er ook irc sites te vinden waarbij dat het geval is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 3 weken later...
Gast BoboRickyNL

Nee, bijna niet... Je kunt wel de subs halen van websites maar heb ondervonden dat het nog wel ff puzelen is om dat allemaal synchroon te krijgen... Het nadeel van IRC is dat er veel gebruik van wordt gemaakt door niet nederlanderse mensen, en dus is het bijna onmogelijk om het allemaal met een ondertiteling te doen, want dan moet je bij een film wel in 200 verschillende subs doen, en dat wordt gewoon te gek, want dat kost de uploader ook allemaal tijd, :(

Net wat sebasjuh 2 zei:

Maar of er nederlandse ondertiteling bij een dvd zit hangt af van de persoon die de dvd-rip hebt

gemaakt. Of die de nl subs erin laat of niet. Dus zal je aanraden kijk bij de links naar handige

mirc sites en ga op zoek bij één van die websites

:lol:

Kun je het beste ff doen,

Puzzelse zou ik zeggen, net wat ik zei heb het zelf ook al veel gedaan, maar kijk nu alle films gewoon in het engels, wen je vanzelf aan... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Van geen enkele, betaal geen geld voor een download, :blink:

D8 dat je juist alles gratis moest krijgen, :laugh:

Ik download gewoon alles wat ik kan, en als het slechte kwaliteit is dan wisel ik het wel om door het gebruik van een ander programma, maar ik gebruik voor mIRC het meest Packetnews.com vindt je toch best veel, en als je een beetje zoekt, vindt je vaak wel een bot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...