jasperwis Geplaatst April 1, 2008 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 1, 2008 Hallo, Als ik aan het dowloaden ben. en ik zet mijn computer uit en vervolgens weer aan gaan dan de dowloads van zelf weer verder? groetjes jasper Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast sebasjuh Geplaatst April 16, 2008 Delen Geplaatst April 16, 2008 Hallo, Als ik aan het dowloaden ben. en ik zet mijn computer uit en vervolgens weer aan gaan dan de dowloads van zelf weer verder? groetjes jasper Ja, je kan gewoon als een download nog niet klaar is gewoon dc afsluiten en de volgende dag weer dc opstarten en dan zoekt hij automatisch weer naar mensen waar je die file kan downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie