Spring naar bijdragen

Swap Magic 3

Gast nigelaap

Aanbevolen reactie

Gast nigelaap

Hallo ik heb een jaar geleden swap magic 3.6 gekocht met drie onderdeeltjes en ik kreeg een dvd en een cd maar nu heb ik een probleem mijn dvd werkt niet meer de achterkant is ook veel lichter geworden zag ik maar er zitten amper krassen op maar nu vroeg ik me af kan ik die swap magic niet downloaden ik zag al een topic maar daar had je emule voor nodig en dat heb ik niet en daar snap ik ook niks van dus heeft iemand een andere gewone torrent voor me en kan die zeggen hoe ik dat allemaal moet doen???

Groeten Nigelaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan moet je gewoon even naar www.torrentz.com gaan en daar Swap Magic zoeken en daarna gewoon downloaden met een torrentclient je kunt ook een van de handleidingen bij 'downloaden' volgen als je niet snapt hoe je met torrents downloadt zodat het nog makkelijker wordt en je niets zelf hoeft uit te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast nigelaap

ja dat weet ik ook wel :buck: maar als ik er een heb is ie te groot voor een cd-r maar in die andere topic staat tog duidelijk dat hun het wel op een cd-r branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...