Spring naar bijdragen

WinRAR wachtwoord

Gast mniessen

Aanbevolen reactie

Gast Gangsterpino

Hallo

Ik heb de nieuwe Harry Potter film gedownload, maar WinRaR vraagt om een wachtwoord, om aan een wachtwoord te komen moeti k me registeren op hun site;

http://ts.searching.com/directory.asp?mode=torrentdetails&id=469585&query=Harry+Potter+and+The+Goble t+Of+Fire+2005+DVD+DVDr+ISO+NEW+MOVIE+VIDEO&pg=5

\" Download Warning Message

This torrent uses a private tracker. You must become a registered member of the website where the tracker is hosted.

Click here to register with the the website\"

Maar ik kan me niet registeren op die site ik krijg dit te zien:

Sorry, registrations are closed.

To avoid running out of resources, the new user registrations are closed at the moment.

We open the registrations every few days, so please check back later, and sorry for the inconvenience

KAN IEMAND ME HELPEN????

IK HEB HEM AL EEN WEEK AMAR KAN ER NIKS MEE!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

\'Sorry, registrations are closed. \"

dan vertaal je dat even naar het Nederlands en dan krijg je

Sorry, inschrijvingen zijn gesloten.

Wat begrijp je hier niet aan dan ? :s

ik zou zeggen, probeer gewoon nieuwe versie te downloaden, of kijken of je iemand kent die zo\'n account al heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast Gangsterpino

ja maar ik moet aan een wachtwoord komen, die n00bs willen ook niet reageren en me een wachtwoord geven...

is er dan een proggie die dat kraakt ofzo??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...