jasperwis Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
wdk Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 2, 2008 je moet SABnzb steeds refreshen om de download snelheid te kunnen zien. 0,03kb/s is de beginsnelheid, als je nog een keer dr op klikt zul je een hogere snelheid zien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Uha Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 2, 2008 Heb je wel genoeg poorten? (in je insteliing van je server SABnzbd) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
marcov Geplaatst April 7, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 7, 2008 Hallo, Ik heb een vraagje. Ik download via SABnzbd. Wat ik raar vind is de de download snelheid maar 0.03 kb/s is. Als ik via speedtest op internet een download test doe geeft de test aan dat mijn snelheid 500.99 kb/s is. Doe ik iets verkeerd? Groetjes jasper. Maak je gebruik van een payserver of van een freeserver? Als Payserver: Moet je GOEDE inloggevens hebben. Als Freeserver: wil je waarschijnlijk een te oude post downlaoden, dan moet je iets zoeken wat minder dagen (retentie) heeft. Ik zou aanraden iets wat 1 a 2 dagen oud is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie