miertjx Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Heeyyz. Weet iemand waar je goede Ds Spellen kn dOwnloaden??!!?? Sight Training? Heb er wel een paar, maar moet heel lang zoeken en Heel veel zijn Chinees :S xx :peace: & Thx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Dusszz Geplaatst April 1, 2008 Delen Geplaatst April 1, 2008 Ik download zelf altijd de spelletjes voor de DS van mn zusje via nieuwsgroepen.. maar via mininova.org zijn er vaak ook een hoop goede torrents! ik zoek vaak ook ds spellen die dan afkomstig zijn van de site: ESPALNDS.com ze zijn engels en werken goed;)! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sport games fan Geplaatst Juli 16, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2008 op www.frozen-roms.in hebben ze goede downloads Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Vico Geplaatst Juli 17, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 17, 2008 www.nds-roms.com doe ik altijd.. vind het best goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Gast simba!! Geplaatst Juli 26, 2008 Delen Geplaatst Juli 26, 2008 hallloo allemaal! ik heb een paar vraagen? wat heb ik nodig om spellen op mijn DS te zetten? van welke site's kan ik die spellen halen? en hoe moet dat? wil iemand assjeblieft antwoord geven?? xx en groetjes,,! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 26, 2008 hallloo allemaal! ik heb een paar vraagen? wat heb ik nodig om spellen op mijn DS te zetten? van welke site's kan ik die spellen halen? en hoe moet dat? wil iemand assjeblieft antwoord geven?? xx en groetjes,,! Zie dit: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23660.0 en gebruik de zoek knop O0 farid Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie