dubbii Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2008 :friends:hey uhm, ik heb sims2 pets gekregen van een vriend (een gedownloade ) en heb hem geinstaleerd, maar als ik hem wil spelen komt er testaan 'Controleer of de disc van de sims2 huisdieren in de cd/dvd sprele is geplaatst, kies ok en start de applicatie opnieuw.' MAAR ik heb de cd er al in :'] what to do? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
#JOEPIE# Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Je moet de CD er niet in doen als hij gedownload is maar een NO CD Crack gebruiken. Die kun je hier vinden: http://m0006.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2_pts.shtml (Tip: Kijk bij game fixes en probeer ze uit) Gewoon in C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2 Huisdieren/TSBin plaatsen of de naam kan ook zijn The Sims 2 Pets zijn als je hem in het engels hebt. Succes! #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
weetniks Geplaatst April 4, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 4, 2008 of je moet helemaal in je regedit (register editor) te werk gaan.. maar dat KAN schadelijk zijn, is het niet zo snel hoor ik heb dat wel gedaan maar nu is ie engels maar hij doet het wel eindelijk zoek dat maar eens op google op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Piet Hein Geplaatst April 4, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst April 4, 2008 als je niks van computers afweet moet ook niet in het register komen. een foutje en je kan windows opnieuw instaleren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Catzilla Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Ik weet het maart is al lang voorbij ,maar toch even voor de liefhebbers Ik speel mijn dl's ook allemaal vanuit cd dus !!!!!Maar !!!dit is gewoon een van de standaard meldingen van Ea dus ook bij legale gekochte spellen! van Sims!nog eentje is "plaats de originele dvd"terwijl die wat erin zit al de originele is wat mij natuurlijk weer vragen doet stellen over de originaliteit van hun eigen kopieen .herbeginnen is de oplossing en meestal moet je helaas ook de compu opnieuw opstarten om van het gezeiks af te zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie