Cyriel Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Voordat ik begin wil ik iedereen van deze site bedanken, Het is me nooit gelukt film's te downloaden en te branden nu lukt het me . Maarja, ik wou dus hetzelfde met spellen doen. Ik heb via torent Bomberman-hardball.iso gedownload dit bestand was (595mb). Volgens mij heb ik het verkeerde bestand ofzo want ik heb het proberen te branden met. -Alchol 120% -Nero 5 -Nero 7 ultra edition -Magiciso Ik heb hiervoor dvd-r dvd+r dvd+r/rw Geprobeerd en dat het nu net eraa zal liggen dat ik dvd-r/rw moet hebben geloof ik niet. Omdat er in veele topics staat dat zij hem wel op alles kunnen branden. Kan het zijn dat de iso niet klopt? Ik had in het begin eerst alles van die rars ik open die naar buroblad en daar kwam de iso te staan. Die heb ik toen via alle tutrtorials gebrand Eerst via img met smartstand nero Toen via burning rom Toen via magic iso enz enz enz Zijn asl 13 dvd's weggegooit wat ik dus best zonde vind. Dus kan het zijn dat mijn bestand gewoon niet klopt? Want ik ben nu ook een timesplitters isohet downloaden en die is 337mb En ik download nog een spel en dat is 4.12GB Dus een groot verschil... Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S Owja het is een Image bestand (dit is normaal voor zover ik weet) Groeten cyriel.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Robin Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Dat is zeker vreemd. Normaal brand ik imagage's gewoon met Nero, en lukt het altijd. Ik denk dan dat het het beste is om gewoon een nieuwe te downloaden. Lees vaak even de reacties bij een torrent, daar staat vaak in of hij het wel of niet doet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Cyriel Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Oke bedankt Maar is dat formaat raar 539mb ? Ik vind die van 4.2 GB veel echter klinken in ieder geval.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Robin Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Als het een oude game is, zou 593 wel is kunnen kloppen. Maar download je hedendaagse spellen zit je idd snel over de 4 gig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Cyriel Geplaatst Maart 30, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 30, 2008 Ow dan denk ik dat ik gewoon verkeerd ding heb gedownload Want het is een ps2 spel dat pas een paar maanden uit is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie