Spring naar bijdragen

foutmelding football manager 2008

sander36

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb football manager 2008 gedownload met bittornado, maar zit met een probleem.

ik heb hem gemount met DEAMON en geinstalleerd. ook de deamon op emulation -> securom ingesteld.

uiteindelijk ook nog meerdere cracks toegevoegd en krijg dan steeds de foutmelding dat ik de verkeerde cd heb geplaatst???

wat moet ik nu doen?

C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  12

plaats je de crack wel op de goeie plek????

khad dat ook met zero hour, ik had een plek voor de data op de c.d, een plek met heel veel gecomprimeerde mappen en een plek met de data voor het spel, kzat die crack steeds bij die gecomprimeerde map te zetten :'(

ik heb het ook eens gehad dat het icoontje wat je moet vervangen op een andere plek zat in de data, dat kun je altijd opzoeken op google

en wat sommige mensen ook nog wel eens fout willen doen is dat ze de complete map met de crack erin perplaatsten, dat werkt natuurlijk niet  :-[(heb ik gelukkig niet gehad)

grtz

btw als dit werkt wil ik dat natuurlijk wel weten O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  3

bedankt voor je snelle reactie. maar ik begrijp geloof ik niet helemaal wat je bedoeld. Je moet de crack toch gewoon in de de map zetten waar je soccermanager hebt geinstalleerd, zeg maar C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008

ps hoe moet je plaatjes op dit forum zetten?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

bedankt voor je snelle reactie. maar ik begrijp geloof ik niet helemaal wat je bedoeld. Je moet de crack toch gewoon in de de map zetten waar je soccermanager hebt geinstalleerd, zeg maar C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008

ps hoe moet je plaatjes op dit forum zetten?:P

Je hebt de crack in de goede map gezet.

Om een plaatje toe te voegen kun je doen via http://photobucket.com/

Daarna op uploaden klikken, dan de IMG kopieren en hier plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 567

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

boven de smilie,s staan allemaal extra optie,s je moet de 2de van links onder hebben (als je de muis er stil ophoud staat er: voeg afbeelding toe)

als je een crack wil gaan plaatsen moet je opzoek gaan naar een pictogram wat er precies het zelfde uitziet als je crack en precies de zelfde naam heeft. las je die heb gevonden moet je de crack er daar bij plakken. als het goed is krijg je dan een melding dat het bestand al aanwezig is klik dan op overschrijven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...