Spring naar bijdragen

Hulp nodig bij spelen van ps2 games op de pc !!!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

:) Hallo allemaal , ik ben net nieuw en ik had een vraagje. Ik heb op internet een ps2 emulator gedownload. Die heet pcsx2 , maar ik snap er niks van . kan iemand mij helpen. ik gebruik bitcomet en ik wil dragon ball z budokai tenkaichi 3 downloaden en dan op de pc via mijn emulator spelen, maar er zijn zoveel versies van PAL , ESPAL , MULTI en dat soort dingen en als ik het gedownload heb zitten er heeel erg veel bestanden in . Ik heb hulp nodig , want het zou heel fijn zijn als ik ps2 spellen op de pc kon spelen, PLZ help!!!!!  :'(

ALVAST BEDANKT !!!  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Kan dit tegenwoordig ook al PS2 games op je pc spelen? mogen het dan ook gewoon legale PS2 games zijn?

@Tuny: volgens mij moet je de PAL versie hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  19
  • Leeftijd:  30

Jazeker je kan ps2 spellen op de pc spelen door het te downloaden en met de mulator te openen maar dat is dus het probleem ik snap het niet. Maar het kan wel. Maar ik weet niet zeker of je orginele cd's kan loaden via pcsx , ik denk het niet want omdat er misshien een beveiliging op zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Bijdragen:  201
  • Leeftijd:  31

oh mooi want ik heb al een BT3 voor de PS2 alleen nog die programma waar jij het over hebt:D maar da lijkt me wel een beetje raar ik vind BT3 echt een game voor een console zoals PS2 en PS3 maar goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 201

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...