solution Geplaatst Maart 24, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 24, 2008 het volgende probleem stelt zich. wanneer ik een film bekijk of alles corect is met MP of eender welke player , dan lijkt alles ok de ondertittels netjes onderaan de film. wanneer ik echter de film samen met de subtitels converteer met convertxtodvd en dan brand staan de subtitels in het midden van de film. wanneer ik deze bekijk met dvd speler op TV. enig idee hie dit te verhelpen of waar de fout ligt de subtitels waren appert in srt bestand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Cédric. Geplaatst Maart 25, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 25, 2008 Heb je al is een andere ondertiteling gebruikt ? mss ligt het aan het bestand zelf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
yvon Geplaatst Maart 25, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Maart 25, 2008 Hoi. Doe eens het volgende met het programma convertxtodvd. Ga eens naar de instellingen toe. klik daar op zoek de ondertiteling op en druk dan op "tekst ondertiteling render instellingen". Daar kun je alles in veranderen de groote de kleur en ook waar de ondertiteling moet staan. Waarschijnlijk zit daar de fout van je probleem denk ik in. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie