Gast Isac Geplaatst December 4, 2005 Delen Geplaatst December 4, 2005 Hoi jongens ben ik weer En alweer een stomme rot probleem Kep laatst POP two thrones gedownload en er stond in de infe dat ik me cd drive kabels eruit moesten, dus d8 ik dat kan vast wel anders. Ik begon te zoeken op tools voor starforce en kwam uiteindelijkterecht bij starforce nightmare. Starte het tooltje en klikte op ch1. en opeens kreeg ik een blauw scherm met wat tekst te zien en moest ik reboote. deed ik dat wou me pc niet zo snel als normaal opstarte duurde een hele tijd tot die windows laadde.... en nu nog steeds. iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 5, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Online Actief: 15 min geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 5, 2005 Werk je met windows XP? Zoja dan kan je je pc ook herstellen naar de dag dat hij nog wel naar behoren werkte Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst December 5, 2005 Delen Geplaatst December 5, 2005 Dat is een van de redenen waarom ik geen starforce nightmare gebruik. Als het goed is kan je ook voor \'enable ch1\' kiezen, en dan hoort het weer naar behoren te werken. Trouwens, je kabels uit je cdrom drives trekken werkt het beste, bij mij kon ik toen gewoon spelen, SFN geeft mij te vaak een blauwscherm. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst December 5, 2005 Delen Geplaatst December 5, 2005 Kep beide oplossingen al geprobeerd En zonder succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie