Gast gooitske Geplaatst Maart 17, 2005 Delen Geplaatst Maart 17, 2005 Ik heb een film gedownload en kan deze afspelen met de VLC speler. Wanneer ik echter de DVD in mijn DVD-speler stop wordt er geen geluid weergegeven via de luidsprekers die aangesloten zijn op de home cinema set, er wordt alleen geluid weergegeven via de TV. Mijn vraag is of ik wellicht iets vergeten ben, waardoor het wel mogelijk wordt om via de home cinema set de DVD af te spelen? Gooitske Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gooitske Geplaatst Maart 17, 2005 Delen Geplaatst Maart 17, 2005 Volgens mij zit het niet in de stekkers. Wanneer ik een ik een gekochte DVD in de DVD speler doe gaat het geluid gewoon via de boxen van de home cinema set. Het doet zich alleen voor wanneer ik een gekopieerde DVD in de DVD-speler stop. Gooitske Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gooitske Geplaatst Maart 20, 2005 Delen Geplaatst Maart 20, 2005 Jammer, maar helaas Gooitske Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 20, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 20, 2005 probeer eens een andere film Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.