Spring naar bijdragen

nero wil subs niet meenemen na aanpassen van tijd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey

ik heb een avi en heb ook de ondertitels afgehaald. Spijtig genoeg was die ondertiteling enorm slecht qua spelling en zinsbouw en ze loopt ook totaal niet gelijk met de avi.

Ik heb nu zelf de hele ondertiteling aangepast en als ik de avi nu afspeel met nero show time is het perfect , de veranderingen in tekst worden door nero goed afgespeeld.

Nu wou ik de ondertiteling nog gelijk zetten met de avi. En daar lijkt alles mis te lopen.

Eerst heb ik in kladblok handmatig geprobeerd om de tijd aan te passen,  toen met echosub... maar keer op keer als ik ook maar iets aan de tijd verander wil nero de ondertiteling niet meer afspelen. Totaal geen ondertiteling meer.

Ik heb nog nooit ondertitels moeten aanpassen en ben daarin een absolute leek, dus ik volgde deze handleiding http://www.helpcenter.ondertitel.com/index.php?subaction=showfull&id=1133178370&archive=&start_from=&ucat=2&

maar eerlijk gezegd wordt het toch niet echt duidelijk uitgelegd. Ik krijg veel minder en totaal andere vensters te zien als in die handleiding dus ik moet maar gokken.

Kan iemand me zeggen waarom nero die subs niet meer wil afspelen eens er iets aan de tijd verandert is ?

Of kan iemand me een andere , gemakkelijkere manier geven om subs gelijk te zetten?

Niet subsync aub... toen ik dat wou installeren wou het gaan knoeien met m'n directx en dat zie ik zo niet zitten dus ik  heb die installatie afgebroken.

tx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...