spraayer Geplaatst Maart 22, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 22, 2008 hey allemaal ik heb een probleempje met een gedownloadde versie van counterstrike: ik wil heel graag online met counterstrike om beter te worden met shouters, het probleem is dat wanneer ik online wil dat ik een melding krijg dat ik een verkeerde versie heb, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????? btw: kheb al geprobeert het spel up te daten maar tot nu toe zonder resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Thijs Geplaatst Maart 23, 2008 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst Maart 23, 2008 Als je het spel gedownload hebt kan je niet online.. Wat je wel kan proberen is een private server maar ik weet niet hoe dat bij CSS werkt;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Wesley Geplaatst Maart 23, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 23, 2008 Klopt wat thijs zegt je kan alleen met een gekochte versie op steam online spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie