Gast sanderth Geplaatst Maart 20, 2008 Delen Geplaatst Maart 20, 2008 Hallo, Ik download via Utorrent maar hij is nogal langzaam. Kan iemand helpen? ik snap ook niet veel van de portforwarden enzo en normaal doet hij het goed. Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt. Hij blijft maar op 10% staan terwijl hij eerst 1 of 2 minuten deed of 0,2%. Alvast bedankt. Sander. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 20, 2008 soms ligt het niet aan je eigen pc maar die van de seeders. sommige mensen stellen een upload limiet in zodat ze normaal kunnen internetten en soms gaat de pc nog wel eens uit het kan zijn dat om dit soort redenen de ene keer je torrent wel snel gaat en de andere keer niet maar ben je trouwens wel verbindbaar ??? dit kan je checken door onder in je scherm op dat gele driehoek met ! te drukken en dan de poort test te doen dan kan je zien of je poorten open staan wat misschien ook kan helpen is dht uitschakelen. is te vinden onder opties - instellingen - bitorrent. dht is op sommige site,s namelijk niet toegestaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Piet Hein Geplaatst Maart 21, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst Maart 21, 2008 ik heb effe je afbeelding bekeken en ik kom tot conclusie dat er geen seeders zijn daarom gaat hij niet verder met downloaden, omdat niemand verder het bestand compleet heeft. Hallo, Ik download via Utorrent maar hij is nogal langzaam. Kan iemand helpen? ik snap ook niet veel van de portforwarden enzo en normaal doet hij het goed. Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt. Hij blijft maar op 10% staan terwijl hij eerst 1 of 2 minuten deed of 0,2%. Alvast bedankt. Sander. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Gast sanderth Geplaatst Maart 21, 2008 Delen Geplaatst Maart 21, 2008 dankje ik begrijp het al en ik denk dat ik voortaan maar iets anders ga downloaden dan:D Owja xD ik heb prison tycoon een gedownload en daar was het heel saai en ik heb screenshots van de anderen gezien dus ik denk dat ik prison tycoon 1 ook maar verwijder. (eerst wou ik prison tycoon kopen jaartje geleden ofzo goed dat hij uitverkocht was:D) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Maart 21, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 21, 2008 @ WIETSEHERMAN er staan geen seeders bij omdat hij geen bestand heeft aangeklikt wat hij aan het downloaden is ;D kijk maar goed als je goed kijkt staat er ook geen tracker url bij enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Piet Hein Geplaatst Maart 24, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst Maart 24, 2008 kijk ook effe boven aan in het scherm [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie