Spring naar bijdragen

wachtwoord

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een film gedownload en wil het uitpakken met winrar maar er word om een wachtwoord gevraagd hoe doe ik dat waar kan ik die vinden

afz Rinie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Vaak is het zo dat je het password zo kan terug vinden op de site waar je \'m vandaan hebt, bij bittorrent (???)Bij grabit, newservers komt het ook wel eens voor, dan is er echter niets te vinden.Dan moet je wel aan de gang met een pasword breker. [img size=390]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/badsanta.jpg

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor antwoord ik ga het proberen

rinie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Ik heb op de site gekeken waar ik mijn bestand vandaan heb (torrentreactor.net) maar daar is het ww niet te vinden. Vervolgens het programmaatje gedownload, maar ik heb \'m eerst maar eens geprobeerd in de \"try\" stand. hij geeft aan: \"multivolume archives are not supported\". Dus ik ben nu ten einde raad... heel irri die wachtwoorden..

Heeft iemand nog een suggestie?? Je zou mij er erg blij mee maken...

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...