SamSamC Geplaatst Maart 19, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2008 Ik wil graag een dvd branden met nero 7 alleen wil ik weten hoe ik ondertiteling erbij doe Zodat het gelijk op de dvd is hoor het graag van jullie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
stijnow Geplaatst Maart 19, 2008 Bijdragen: 159 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2008 Zie dit bericht dan moet het lukken: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 159
SamSamC Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 20, 2008 Dankje wel voor de info Maar ik wil graag weten hoe je het doet met Nero heb zelf nero 7 en ik kan niet zien waar ik de ondertiteling erbij kan zetten en ik neem wel aan dat een programma als nero dat wel ondersteunt graag jullie hulp hierbij moet het egt zo brande dus graag help me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Maart 20, 2008 Dankje wel voor de info Maar ik wil graag weten hoe je het doet met Nero heb zelf nero 7 en ik kan niet zien waar ik de ondertiteling erbij kan zetten en ik neem wel aan dat een programma als nero dat wel ondersteunt graag jullie hulp hierbij moet het egt zo brande dus graag help me Wat jij wilt dat kan niet. Je MOET perse de film+ondertitel eerst samenvoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
SamSamC Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 20, 2008 en hoe doe je dat als ik mag vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 20, 2008 Dankje wel voor de info Maar ik wil graag weten hoe je het doet met Nero heb zelf nero 7 en ik kan niet zien waar ik de ondertiteling erbij kan zetten en ik neem wel aan dat een programma als nero dat wel ondersteunt graag jullie hulp hierbij moet het egt zo brande dus graag help me Wat jij wilt dat kan niet. Je MOET perse de film+ondertitel eerst samenvoegen. dat hoeft niet. als de subs er los bij zitten kan je het gewoon branden. als je een film heb van ongeveer 4gb dan wordt het video dvd. het is dan gewoon een kwestie van alle bestanden in de map toevoegen en branden. als je een avi wil branden kan dat als data dvd (weet het niet zeker) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie