eppoos Geplaatst Maart 17, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 17, 2008 hey wie kan mij helpen?? af en toe als ik een dvd brand(nero 8)komt er bijna op t eind een foutmelding>>kan einde disc at once niet branden.....dan kan ik t schijfje weer weggooien.. tgaat ook vaak wel goed maar tog.. wat kan ik hier aan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst Maart 17, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 17, 2008 Zou het kunnen dat het bestand wat je probeert te branden te groot is om erop te zetten (> 4,5 GB)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Diamond Geplaatst Maart 17, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 17, 2008 Welke brander heb je en welke merkschijf gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
eppoos Geplaatst Maart 19, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2008 ik heb nero 8 en sony dvd + schijven! de bestanden die ik branden zijn gewoon kleiner dn de 4,5gb het is niet zo dat ik de film helemaal nie kan branden want de keer daarop lukt t dus wel maar dan ben ik dus wel weer een schijf kwijt... soms gaat t int begin al fout,dan geeft ie na 20 sec.al aan dat die t einde disc one niet kan branden,de andere keer is het helemaal op t eind als de balk al op 100 % heeft gestaan gaat tie nog ff de schijf afsluiten en dan gaat t fout.. snap t nie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie