Gast GlennB128 Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 ik heb laatst \'man on fire\' van iemand geleend (ook een gekopieerde dvd) maar de film duurt ongeveer 140 minuten, wanneer ik de dvd probeerde te kopieerde was het brandproces mislukt omdat de film te lang was, er staat op de dvd dat je er 120 minuten op kan zetten, maar kun je die instellingen van de tijd niet verlengen zodat ik de film toch kan kopieeren? (ik werk met nero) alvast bedankt. grtz Glenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 3, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 3, 2005 Je kan er scenes uit halen. Zoals al die extra\' s die je toch nooit kijkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast GlennB128 Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 er staat alleen de film op maar kun je de instelling van nero niet wijziggen ofzo zodat de film wel op de dvd gaat? grts glenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast amigo31158 Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Als ik jou was gebruikte ik DVD-Shrink,lukt altijd..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Klopt, met dvd shrink kan je de grote van een film redurenen, ongeveer 10-20%. De kwaliteit gaat dan wel achteruit en het moet wel een door dvdshrink herkend videoformaat zijn.[img size=314]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/beerss.gif[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie