De WLtoys No. 12428 buggy kan met de controller tot 150 meter worden bedient. De controller bied een paar mooie mogelijkheden, zo kan je hem met 1 hand besturen. Gas geven met je rechter wijsvinger en met je duim op het wiel sturen. Met twee handen kan het natuurlijk ook. Daarnaast zit er een optie in om 1 van de 4 modes te gebruiken waardoor je dus met 4 auto's tegelijk kan racen zonder dat je elkaar in de weg zit met de controllers. Er zijn ook een tweetal extra draai knoppen beschikbaar. Met de bovenste draaiknop kan je de wielen bijstellen, als je niet meer recht rijd kan je op afstand de wielen bijstellen. Met de onderste draaiknop kan je de snelheid aanpassen. Dat is echt een goed pluspunt, zo kan je er voor zorgen dat bekende welke even met de auto willen spelen eerst met een rustige snelheid kunnen oefenen. Voor mijn kinderen een geweldige optie, al had mijn zoontje snel door waarmee hij harder kon.
De meegeleverde accu is er een met een capaciteit van 1500 mAh en waarmee je volgens de specificaties tussen de 15 en 20 minuten kan rijden. De ervaring leert dat dit niet het geval is. Ik zit gemiddeld rond de 10 minuten, mijn zoontje rijd wat rustiger en kan de 12 minuten halen. Maar 20 minuten? Die haal je alleen als de auto stil staat. 10 minuten is voldoende om even lekker te knallen. Je kunt hem gelukkig makkelijk opladen met de meegeleverde lader welke met een ledje (rood / groen) aangeeft of de batterij vol is. Met +-90 minuten is de batterij weer vol. Natuurlijk kan je ook een extra accu aanschaffen voor 9 euro, dan weet je zeker dat je genoeg tijd hebt.
Van de boekjes schrok ik even, de standaard instructies, gebruik en specificaties zijn natuurlijk te vinden. Maar er is een heel boekwerk waarin werkelijk elk onderdeel beschreven is. Ook zijn alle producten met artikelnummers te vinden voor als je iets wilt bijbestellen. Verrassende meerwaarde, het is erg leuk en leerzaam om te zien en te lezen hoe de auto stap voor stap is opgebouwd.
- Verder lezen: Gebruik
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.