Spring naar bijdragen
  • Conclusie

    Jison Case Duken 20181030_202943.jpgDe Jison portemonnee is een erg fijn en mooi product. Zeker voor het geld heb je er een erg goede portemonnee voor met ingebouwde RFID blokkade. Het is een slanke portemonnee waarin je alleen het hoognodige kan doen maar ze toch de mogelijkheid hebben gecreëerd voor je contante geld.

    Eindoordeel JS-BAO-07A: 8 / 10

    Prijs bij publicatie: € 12,-

    De Jison Galaxy S8 hoes is een overcomplete hoes waardoor je zowel je telefoon op een luxe manier beschermd als je (oude) portemonnee kan vervangen. Doordat je telefoon in een losse cover zit is het prettig foto's maken omdat je niet met je hele hoes hoeft te fotograferen. Helaas maakt Jison deze hoes alleen voor de bekende merken met de veel verkochte telefoon typen zoals de Samsung Galaxy serie en natuurlijk de iPhones. Een hoes waar je best trots op mag zijn.

    Eindoordeel JS-S8P-08R: 9 / 10

    Prijs bij publicatie: € 14,-

    Meer informatie en producten van Jison vindt je op de officiële website: https://www.jisoncase.com




    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Volgens mij niet fysiek. Maar je kan hem bij vele webwinkels aanschaffen. Bij AliExpress krijg je hem zo snel ik heb gezien het goedkoopst. 

    Ik gebruik de portemonnee nog elke dag trouwens. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...