Google heeft een grote stap gezet in het verbeteren van klantenservice door een nieuwe, gebruiksvriendelijke AI technologie te introduceren. Dit systeem is speciaal ontworpen om mensen snel en makkelijk te helpen met hun vragen, door gebruik te maken van slimme computers.
Deze technologie werkt als een interactieve gids op de hulppagina's van Google, zoals bij Google Maps en de Google Play Store. Wanneer je op de 'hulp nodig?' knop klikt, presenteert de AI je een lijst met mogelijke vragen die je zou kunnen hebben. Als jouw vraag er niet tussen staat, kun je op 'iets anders' klikken en de AI vertellen wat je nodig hebt.
Google's nieuwe systeem is nog in ontwikkeling, wat betekent dat het continu leert en verbetert. Het kan soms nog niet helemaal de juiste antwoorden geven, maar met hulp van feedback en toezicht door Google's team wordt het steeds beter. Op dit moment is de AI vooral in het Engels beschikbaar, maar Google werkt eraan om het systeem meertalig te maken.
Deze innovatie is een voorbeeld van hoe Google AI en machine learning technologieën gebruikt om de gebruikerservaring te verbeteren. Het is een stap vooruit in het toegankelijker maken van informatie en hulp voor iedereen, met technologie die begrijpt wat je nodig hebt.
Mede door: Duken.nl
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.