10 afleveringen
-
Te zien vanaf 11/07/21
1: Helft van het geld
De gecoördineerde aanval op de Duttons gaat door terwijl iedereen naar antwoorden zoekt.+ Episode Details -
1: Helft van het geld
Te zien vanaf: 11/07/21De gecoördineerde aanval op de Duttons gaat door terwijl iedereen naar antwoorden zoekt.
-
Te zien vanaf 11/07/21
2: Schijnpijn
De Yellowstone herstelt en begint wraak te plannen; Rainwater krijgt een aanbod.+ Episode Details -
2: Schijnpijn
Te zien vanaf: 11/07/21De Yellowstone herstelt en begint wraak te plannen; Rainwater krijgt een aanbod.
-
Te zien vanaf 11/14/21
3: Ik zie alleen jou
John zoekt wraak met hulp van een aantal onverwachte bondgenoten; Beth legt de opties van Carter uit.+ Episode Details -
3: Ik zie alleen jou
Te zien vanaf: 11/14/21John zoekt wraak met hulp van een aantal onverwachte bondgenoten; Beth legt de opties van Carter uit.
-
Te zien vanaf 11/21/21
4: Winnen of leren
Jamie krijgt verrassend nieuws; Beth krijgt een aanbod; Jimmy went aan de weg.+ Episode Details -
4: Winnen of leren
Te zien vanaf: 11/21/21Jamie krijgt verrassend nieuws; Beth krijgt een aanbod; Jimmy went aan de weg.
-
Te zien vanaf 11/28/21
5: Onder een deken van rood
John en Kayce hebben te maken met een aantal nieuwkomers in de stad; Lloyd is in het hondenhok met Rip.+ Episode Details -
5: Onder een deken van rood
Te zien vanaf: 11/28/21John en Kayce hebben te maken met een aantal nieuwkomers in de stad; Lloyd is in het hondenhok met Rip.
-
Te zien vanaf 12/05/21
6: Ik wil hem zijn
Beth confronteert de nieuwe gast van haar vader; Kayce en zijn gezin zoeken een nieuw huis.+ Episode Details -
6: Ik wil hem zijn
Te zien vanaf: 12/05/21Beth confronteert de nieuwe gast van haar vader; Kayce en zijn gezin zoeken een nieuw huis.
-
Te zien vanaf 12/12/21
7: Houd de wolven dichtbij
Gouverneur Perry plaatst John in een lastige positie; Jamie is overrompeld.+ Episode Details -
7: Houd de wolven dichtbij
Te zien vanaf: 12/12/21Gouverneur Perry plaatst John in een lastige positie; Jamie is overrompeld.
-
Te zien vanaf 12/19/21
8: Geen vriendelijkheid voor de lafaard
Jimmy en Emily groeien naar elkaar toe; Monica en Kayce delen een bijzonder moment.+ Episode Details -
8: Geen vriendelijkheid voor de lafaard
Te zien vanaf: 12/19/21Jimmy en Emily groeien naar elkaar toe; Monica en Kayce delen een bijzonder moment.
-
Te zien vanaf 12/26/21
9: Eerlijk bestaat niet
John en Beth maken ruzie; Jimmy staat voor een belangrijke beslissing; Kayce begint een nieuwe zoektocht.+ Episode Details -
9: Eerlijk bestaat niet
Te zien vanaf: 12/26/21John en Beth maken ruzie; Jimmy staat voor een belangrijke beslissing; Kayce begint een nieuwe zoektocht.
-
Te zien vanaf 01/02/22
10: Gras op straat en onkruid op de daken
Waarheden bedreigen de band van de Duttons; Jimmy komt thuis; Beth lost dingen alleen op.+ Episode Details -
10: Gras op straat en onkruid op de daken
Te zien vanaf: 01/02/22Waarheden bedreigen de band van de Duttons; Jimmy komt thuis; Beth lost dingen alleen op.
-
Wie zijn er online? 6 leden zijn actief
-
Populaire bijdragers