8 afleveringen
-
Te zien vanaf 02/21/24
1: De gewonde engel
Een ramp aan boord van een internationaal ruimtestation mondt uit in een strijd om te overleven.+ Episode Details -
1: De gewonde engel
Te zien vanaf: 02/21/24Een ramp aan boord van een internationaal ruimtestation mondt uit in een strijd om te overleven.
-
Te zien vanaf 02/21/24
2: Leven en laten sterven
In een race tegen de klok probeert Jo terug op aarde te komen. Henry maakt zich zorgen om zijn experiment.+ Episode Details -
2: Leven en laten sterven
Te zien vanaf: 02/21/24In een race tegen de klok probeert Jo terug op aarde te komen. Henry maakt zich zorgen om zijn experiment.
-
Te zien vanaf 02/21/24
3: Ergens in de ruimte hangt m'n hart
De ruimtevaartorganisaties beginnen hun onderzoek naar de ISS-botsing. Jo heeft moeite haar gezinsleven weer op te pakken.+ Episode Details -
3: Ergens in de ruimte hangt m'n hart
Te zien vanaf: 02/21/24De ruimtevaartorganisaties beginnen hun onderzoek naar de ISS-botsing. Jo heeft moeite haar gezinsleven weer op te pakken.
-
Te zien vanaf 02/28/24
4: De linkerhand van God
Jo's leven terug thuis is niet zoals ze het zich herinnert en door de toenemende stress tussen haar en Magnus voelt ze zich steeds meer een buitenstaander.+ Episode Details -
4: De linkerhand van God
Te zien vanaf: 02/28/24Jo's leven terug thuis is niet zoals ze het zich herinnert en door de toenemende stress tussen haar en Magnus voelt ze zich steeds meer een buitenstaander.
-
Te zien vanaf 03/06/24
5: Acht kilometer het water op is alles het duidelijkst te horen
Op de vlucht met Alice doet Jo een angstaanjagende ontdekking. Bud dreigt wraak op Henry te nemen.+ Episode Details -
5: Acht kilometer het water op is alles het duidelijkst te horen
Te zien vanaf: 03/06/24Op de vlucht met Alice doet Jo een angstaanjagende ontdekking. Bud dreigt wraak op Henry te nemen.
-
Te zien vanaf 03/13/24
6: Paul is dood
Magnus is bang dat Alice in een droomwereld leeft.+ Episode Details -
6: Paul is dood
Te zien vanaf: 03/13/24Magnus is bang dat Alice in een droomwereld leeft.
-
Te zien vanaf 03/20/24
7: In spiegelland
Verdwaald en alleen in het bos probeert Jo haar dochter terug te vinden.+ Episode Details -
7: In spiegelland
Te zien vanaf: 03/20/24Verdwaald en alleen in het bos probeert Jo haar dochter terug te vinden.
-
Te zien vanaf 03/27/24
8: Met deze brokstukken schoor ik mijn ruïnes
Jo gaat naar een herstelkliniek voor astronauten, waar de waarheid wordt onthuld.+ Episode Details -
8: Met deze brokstukken schoor ik mijn ruïnes
Te zien vanaf: 03/27/24Jo gaat naar een herstelkliniek voor astronauten, waar de waarheid wordt onthuld.