Spring naar bijdragen

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 11/29/84
Geboren in: New York City, New York, USA

Beatrice Rosen

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Beatrice Rosen

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 11/29/84
Geboren in: New York City, New York, USA

Bekend van

Mededelingen

  • Laatste berichten

    Eater

    Geplaatst

    tja ik zeg denk bvb aan  Usenet Crawler, omgwtfnzb, Nzb planet, nzbforlife, ninjacentral en geeknzb om er een paar te noemen en ja overal ook veel zaken met nl subs. en soms zijn uk subs meer dan zat voor mensen. En ja met een hoop lopen ze ver voor  want als je kijkt naar de nieuwe series en films verwacht https://www.duken.nl/forums/forum/4-films-series-videos-audio-en-e-books/ zie je wat je op bvb spotnet kunt missen.  

    Googles

    Geplaatst

    Het is fijn als je toegang heb tot enkele NL Nzb communities maar je kan ook bijv. een abo nemen op Newshosting. Dan heb je toegang naar hun  newsreader waar heel veel NL content op staat. Club.nzb is ook een goed alternatief.

    Hakar

    Geplaatst

    Die buitenlandse fora heb ik me nog niet in verdiept @Eater Door omstandigheden nooit  aan toe gekomen. Pas nu weer ruimte om me in dit soort zaken bezig te houden. Met het ter ziele gaan van diverse Nederlandse nzb sites en of fora bleef de laatste tijd alleen spotnet over, en sites zoals nzbsearch Bouw het rustig en langzaam weer op, en houdt mijn oren en ogen open.
  • Statistieken

    • Films
      797
    • Series
      246
    • Opmerkingen
      199
    • Reviews
      86

    Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 43min
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...