Only Murders in the Building
Terugkoppeling
-
최강! 탑플레이트
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Animatie, Komedie en Drama -
-
Appelle-moi si tu meurs
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama en Komedie -
-
Yeşil Deniz
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Familie, Komedie en Drama -
-
ひとりぼっちの○○生活
Overzicht
Hitori Bocchi, een meisje met extreme sociale angst, heeft op de basisschool maar één vriendin gehad. Als Bocchi hoort dat ze na hun afstuderen uit elkaar gaan, belooft ze haar: 'Tegen de tijd dat ik mijn middelbare schooldiploma haal, zal ik vrienden worden met iedereen in mijn klas.' En als ze dat niet kan... zullen ze geen vrienden meer zijn?! Maar Bocchi vindt het moeilijk om met mensen te praten. Als ze zenuwachtig wordt, krampen haar benen. Ze kan andere mensen niet in de ogen kijken. Ze weet niet eens hoe ze vrienden moet maken! Elke manier die ze bedenkt om vrienden te maken mislukt. Zal haar plan om vrienden te maken vruchten afwerpen?!Genres: Animatie en Komedie -
ひとりぼっちの○○生活
Overzicht
Hitori Bocchi, een meisje met extreme sociale angst, heeft op de basisschool maar één vriendin gehad. Als Bocchi hoort dat ze na hun afstuderen uit elkaar gaan, belooft ze haar: 'Tegen de tijd dat ik mijn middelbare schooldiploma haal, zal ik vrienden worden met iedereen in mijn klas.' En als ze dat niet kan... zullen ze geen vrienden meer zijn?! Maar Bocchi vindt het moeilijk om met mensen te praten. Als ze zenuwachtig wordt, krampen haar benen. Ze kan andere mensen niet in de ogen kijken. Ze weet niet eens hoe ze vrienden moet maken! Elke manier die ze bedenkt om vrienden te maken mislukt. Zal haar plan om vrienden te maken vruchten afwerpen?!
-
フルーツバスケット
Overzicht
Nadat een familietragedie haar leven op zijn kop zet, neemt de 16-jarige middelbare scholier Tohru Honda het heft in eigen handen en verhuist… naar een tent! Helaas voor haar zet ze haar nieuwe huis op privéterrein van de mysterieuze Soma-clan, en het duurt niet lang voordat de eigenaren haar geheim ontdekken. Maar Tohru komt er snel achter wanneer de familie aanbiedt haar in huis te nemen, de Soma's hebben hun eigen geheim: wanneer ze worden omhelsd door het andere geslacht, veranderen ze in de dieren van de Chinese dierenriem!Genres: Animatie, Drama en Komedie -
フルーツバスケット
Overzicht
Nadat een familietragedie haar leven op zijn kop zet, neemt de 16-jarige middelbare scholier Tohru Honda het heft in eigen handen en verhuist… naar een tent! Helaas voor haar zet ze haar nieuwe huis op privéterrein van de mysterieuze Soma-clan, en het duurt niet lang voordat de eigenaren haar geheim ontdekken. Maar Tohru komt er snel achter wanneer de familie aanbiedt haar in huis te nemen, de Soma's hebben hun eigen geheim: wanneer ze worden omhelsd door het andere geslacht, veranderen ze in de dieren van de Chinese dierenriem!
-
Martin
Overzicht
Pittige sitcom waarin radio- en televisiepersoonlijkheid Martin Payne centraal staat. De serie concentreert zich op zijn romantische relatie met vriendin Gina, haar beste vriendin Pam en escapades met beste vrienden Tommy en Cole.Genres: Komedie en Drama -
Martin
Overzicht
Pittige sitcom waarin radio- en televisiepersoonlijkheid Martin Payne centraal staat. De serie concentreert zich op zijn romantische relatie met vriendin Gina, haar beste vriendin Pam en escapades met beste vrienden Tommy en Cole.
-
So Little Time
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Komedie en Familie -
-
Hi Hi Puffy AmiYumi
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Animatie en Komedie -
-
-
-
Murder Most Horrid
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Komedie, Drama, Misdaad en Mysterie -
-
Si es martes, es asesinato
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Komedie en Mysterie -
-
恋に無駄口
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Komedie en Drama -
-
追梦者联盟
Overzicht
-
Twinkle, Twinkie, Little Star
Overzicht
Toen Christian Charles vanwege slecht gedrag naar Kelly, de vriend van hun familie, in een afgelegen provincie werd gestuurd, heeft hij zich nooit gerealiseerd dat zijn veronderstelde straf voor zijn rebellie een reis van zelfontdekking, acceptatie en een vriendschapsband zal worden als geen ander. .Genres: Komedie -
Twinkle, Twinkie, Little Star
Overzicht
Toen Christian Charles vanwege slecht gedrag naar Kelly, de vriend van hun familie, in een afgelegen provincie werd gestuurd, heeft hij zich nooit gerealiseerd dat zijn veronderstelde straf voor zijn rebellie een reis van zelfontdekking, acceptatie en een vriendschapsband zal worden als geen ander. .
-
XO, Kitty
Overzicht
Tiener-koppelaarster Kitty volgt haar hart naar een elitaire middelbare school in Seoul en ontdekt dat het in het leven, de liefde en familie niet altijd van een leien dakje gaat.Genres: Komedie en Drama -
XO, Kitty
Overzicht
Tiener-koppelaarster Kitty volgt haar hart naar een elitaire middelbare school in Seoul en ontdekt dat het in het leven, de liefde en familie niet altijd van een leien dakje gaat.
-
少女革命ウテナ
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Animatie, Drama en Mysterie -
-
かみちゅ!
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Animatie, Drama en Komedie -
-
My So-Called Life
Overzicht