Spring naar bijdragen

Persoonlijke informatie

Bekend van: Camera

Andrew Webster

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Andrew Webster

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Camera

Bekend van

Mededelingen

• Laatste berichten

Eater

Geplaatst

Goeden Morgen heren. Ik sliep een ochtendje uit. @thenotorious @Mw3.1989 Gaarne het hier netjes houden oneens met elkaar zijn mag,  maar hou het wel netjes. Het is een gegeven dat als, we de letter van de wet nemen alle drie de soorten nzb, torent en telegram het zelfde doen.  Dus ik zeg kijk uit hoe jullie iets doen.

Mafketel

Geplaatst

Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone...  Ook het registreren zonder vpn heb ik moeite mee... Zeker met BREIN en co die ook naar de downloader kijken.  En waarschijnlijk wordt mijn download cliënt niet aanvaard...  Heb dat al eerder ervaren omdat de trackers het delen niet konden registreren.  Ik Snap dat het ook met veiligheid te maken heeft.  Maar jammer is het wel want het is al moeilijk genoeg om nl tv shows en films met nl subs te vinden.  Dan heb ik het nog niet over nl ebooks... Op publieke trackers zijn die een zeldzaamheid... En dat is al bijna een decennium... 😥 Maar veel succes en hoop dat er veel nieuwe leden bijkomen. 

Mafketel

Geplaatst

Dit is een openbare site dus graag elke eventuele conflicten tussen jullie niet in het openbaar verder uitspelen.  Door dit gedrag brengen jullie een smet op hetgeen de stafleden hier proberen te creëren...  Namelijk een plek waar iedereen zich welkom en thuis kan voelen.  Hou daar alstublieft rekening mee want ze doen dat geweldig. 
  • Statistieken

• Films
      859
    • Series
      337
    • Opmerkingen
      199
    • Reviews
      101

Laatste film
    Door Eater
    Soort: Film