Spring naar bijdragen

Persoonlijke informatie

Bekend van: Crew

Robert Havill

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Robert Havill

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Crew

Bekend van

Mededelingen

• Laatste berichten

Eater

Geplaatst

Welkom bij 1Password 8 voor zowel iOS als Android. Deze gloednieuwe ervaring is ontworpen om een beetje orde te scheppen in onze hyperverbonden wereld. Waar heb ik mijn medische dossiers opgeslagen? Wat is mijn bankrekeningnummer? Moet ik me zorgen maken over die datalek waar ik gisteren over hoorde? En natuurlijk, wat was ook alweer mijn wachtwoord? Snelheid en Gebruiksgemak Bij de ontwikkeling van 1Password 8 voor iOS en Android hebben we direct contact gezocht met onze gebruikers om te begrijpen wat zij willen bereiken met 1Password. Met deze inzichten zijn we aan de slag gegaan om het zo snel en eenvoudig mogelijk te maken om die doelen te realiseren. Snelheid is cruciaal op mobiele apparaten, en 1Password 8 levert dat. Het begint allemaal met je nieuwe startscherm. En als we zeggen dat het jouw startscherm is, dan bedoelen we dat ook. Bij het openen van 1Password kun je zelf bepalen wat je ziet: verbergen, onthullen of herschikken. Je kunt zelfs specifieke velden van je items vastpinnen voor directe toegang. Persoonlijk heb ik de Screen Time-pincode van mijn kinderen vastgepind, zodat ik deze met één tik in grote letters kan tonen. Geen twee mensen zijn hetzelfde – en nu is ook geen twee 1Passwords hetzelfde. Geoptimaliseerde Navigatie Het nieuwe ontwerp bevat ook een geüpdatete navigatiebalk die altijd beschikbaar is, zodat je: - Snel toegang hebt tot je startscherm, waar je je favorieten, recente items of andere zaken die je snel wilt bereiken vindt. - Alle items in al je accounts kunt openen. Al je kluizen, al je labels – alles is hier. - Alles kunt doorzoeken. Tik op de zoekknop en het zoekveld wordt onmiddellijk gefocust. Begin gewoon met typen om te vinden wat je zoekt. - Je beveiliging kunt verbeteren. Krijg met één tik toegang tot de gloednieuwe Watchtower-ervaring voor mobiel. Een Uitbreiding van Je Apparaten 1Password is meer dan alleen een app; als we het goed doen, voelt het als een verlengstuk van iOS en Android. Het plaatst de opgeslagen informatie precies binnen handbereik, op het moment dat je het nodig hebt. Of je nu een eenmalige code invult bij het inloggen op je bankapp of je betaalkaartgegevens op Amazon, de autofill-ervaring is nu sneller en nauwkeuriger dan ooit. Betalingskaarten, adressen, identiteiten – vul in wat je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt, op zowel iOS (met de Safari-extensie) als Android. Gemoedsrust met Watchtower Er is niets zo geruststellend als weten – niet gokken, maar weten – dat je beschermd bent. Met de gloednieuwe Watchtower-ervaring voor mobiel is die gemoedsrust slechts een tik verwijderd. Watchtower is jouw beveiligingswacht, die je laat weten wanneer je actie moet ondernemen en het je gemakkelijker maakt om dat te doen. Als je inloggegevens betrokken zijn bij een datalek, ontvang je een waarschuwing in Watchtower en in het item zelf. Tik erop om stappen te ondernemen ter bescherming (zoals het wijzigen van je wachtwoord). Actiegerichte waarschuwingen zijn nu ook gekoppeld aan je beveiligingsscore, die je een overzicht biedt van je algehele beveiliging. Watchtower evalueert voortdurend belangrijke beveiligingsgegevens (lokaal, op je apparaat) om je score te berekenen en toont je waar je actie kunt ondernemen om je beveiliging te verbeteren. Je score houdt rekening met zaken zoals zwakke wachtwoorden, inactieve twee-factor-authenticatie en gecompromitteerde wachtwoorden. Daarnaast kun je je score rechtstreeks vanuit Watchtower delen door deze te kopiëren of te tweeten. Pas op, dit kan snel verslavend worden. Ik ben er bekend mee dat ik in mijn vrije tijd beveiligingsproblemen in mijn eigen kluizen oplos om mijn score net iets hoger te krijgen. Eenvoudiger Beveiligingsvragen We hebben ook de beveiligingsvragen vereenvoudigd. Vragen zoals “Wat is de meisjesnaam van je moeder?” of “Wat was de naam van je huisdier als kind?” zijn ontworpen om de beveiliging te verbeteren, maar kunnen ook frustrerend zijn. Als de vraag te obscuur is, is het moeilijk om het antwoord te herinneren. Te algemeen, en het is gemakkelijk te vinden voor een aanvaller. Nu kun je willekeurige antwoorden op beveiligingsvragen genereren, net zo eenvoudig als het genereren van een wachtwoord. Voeg gewoon een beveiligingsvraagveld toe aan elk item en laat 1Password een antwoord voor je genereren. Betere beveiliging, geen giswerk meer. Jouw Persoonlijke 1Password Niets is zo persoonlijk als de kleine rechthoeken in onze zakken, dus met 1Password 8 wilden we iets creëren dat je naar jouw wensen kunt aanpassen. Maak kennis met het nieuwe, aanpasbare startscherm. Misschien wil je snelle toegang tot je favorieten en vastgepinde velden, terwijl ik liever een lijst zie van vaak gebruikte en recent aangemaakte items. Het is jouw 1Password, dus het is jouw keuze. Wat zijn vastgepinde velden? De eenvoudigste manier om 1Password echt van jou te maken. Je kunt elk veld in een 1Password-item rechtstreeks op je startscherm vastpinnen, zodat je altijd directe toegang hebt tot bijvoorbeeld het routenummer van je bank of de eenmalige code voor je Twitter-inlog. Om je startscherm aan te passen, scroll je naar de onderkant van het scherm en selecteer je “Aanpassen”. Kies vervolgens welke secties je wilt weergeven of verbergen. Versleep secties om de volgorde te bepalen waarin ze verschijnen. Collecties voor Eenvoudige Organisatie Collecties zijn ook beschikbaar op iOS en Android. Collecties zijn een gemakkelijke manier om een aangepaste groep kluizen te creëren voor eenvoudigere contextwisseling. Misschien wil je een collectie creëren van persoonlijke, werk- en reiskluizen, of collecties maken die gedeelde kluizen scheiden van privékluizen. Het is weer aan jou. Tik gewoon op het kluizenpictogram bovenaan het scherm en selecteer “Beheer Collecties” om het in te stellen. 1Password houdt ook rekening met de uiterlijkinstellingen van je apparaat. Dus als je de hele dag in de donkere modus werkt, zal 1Password de duisternis omarmen, samen met jou.  Download 1Password 8 voor iOS en Android Ik kan het nieuwe karakter van "gloednieuw" niet genoeg benadrukken. 1Password 8 is meer dan een upgrade: het is een compleet nieuwe ervaring, en je kunt het nu downloaden in de App Store en de Google Play Store. 1Password 7 wordt niet automatisch geüpgraded naar 1Password 8. Zodra je de app downloadt en begint te verkennen, zul je ook kleine vernieuwingen opmerken: nieuwe iconen en typografie, gedetailleerde itemweergaven en nieuwe indicatoren naast gedeelde items, zodat je in één oogopslag kunt zien wat gedeeld is en wat privé is. Ongeacht hoe je jouw 1Password instelt, je krijgt de meest geavanceerde versie van 1Password die we ooit hebben gebouwd, volledig opnieuw ontworpen voor een mobiele wereld.

Eater

Geplaatst

In de wereld van virtuele particuliere netwerken (VPN's) zijn Proton VPN en Surfshark twee van de meest vooraanstaande oplossingen die beschikbaar zijn. Beide bieden een indrukwekkende snelheid en een scala aan functies die uw online privacy kunnen verbeteren en u toegang kunnen geven tot geo-geblokkeerde content. Maar welke is nu de beste keuze voor u? Na dagenlang beide VPN-diensten te hebben getest, ben ik in staat om de sterke en zwakke punten van Proton VPN en Surfshark te belichten, zodat u een weloverwogen beslissing kunt nemen. Prijsstelling Proton VPN Plus kost € 9.99 per maand, maar u kunt aanzienlijk besparen door een langer abonnement te nemen. Een jaarlijks abonnement kost normaal gesproken € 59,88, terwijl een tweejarig abonnement de beste waarde biedt voor €107,76. Dit betekent dat u effectief €4.99 en €4,49 per maand betaalt. Tijdens speciale aanbiedingen, zoals Black Friday 2024, kunt u Proton VPN Plus zelfs voor slechts € 35,88  per jaar krijgen. Houd er echter rekening mee dat de vernieuwing terugvalt naar de standaardprijzen, dus het is verstandig om goed op de hoogte te blijven van aanbiedingen. Surfshark daarentegen biedt de beste deal bij een tweejarig abonnement. De maandelijkse prijs voor een korter abonnement kan oplopen tot €15,45, wat relatief hoog is. Een abonnement van één of twee jaar is daarom aan te raden, waarbij beide plannen een bonus van vier maanden voor nieuwe abonnees bevatten. Surfshark begint bij €48 voor 16 maanden en €56 voor een tweejarig plan, wat de gemiddelde maandelijkse kosten op respectievelijk €3 en €2 brengt. Houd er rekening mee dat de prijs bij vernieuwing omhoog gaat naar €60 per jaar (€5 per maand). Functies Proton VPN Plus biedt indrukwekkende snelheden voor servers in de buurt, met een maximale downloadsnelheid van 504 Mbps gemeten op een nabijgelegen server. De langzaamste snelheid die ik heb gemeten was 255 Mbps via een server in Australië. Surfshark overtrof deze snelheden echter, met een indrukwekkende 728 Mbps op een nabijgelegen server en snelheden van 579 Mbps of meer op Europese servers. Zelfs op een Australische server aan de andere kant van de wereld daalde de snelheid slechts tot 306 Mbps. Beide VPN-diensten zijn goed ontworpen en bieden tal van opties om uw verbinding te optimaliseren. Ze zijn betrouwbaar met duizenden servers verspreid over meer dan honderd landen en concurreren goed met populaire diensten zoals ExpressVPN en NordVPN. Ondersteuning De klantenservice van Surfshark is 24/7 beschikbaar en biedt snelle en behulpzame ondersteuning. Tijdens mijn test kreeg ik aanvankelijk te maken met een chatbot, maar zodra ik om menselijke assistentie vroeg, werd ik onmiddellijk doorverbonden met een vriendelijke medewerker. Proton VPN Plus is eenvoudig in te stellen en te gebruiken, maar ik besloot ook om de klantenservice te testen. De live chat is 15 uur per dag beschikbaar, wat voor Amerikaanse gebruikers misschien wat ongebruikelijke uren met zich meebrengt (middernacht tot 15.00 PT of 3.00 tot 18.00 ET). Desondanks was de ondersteuning van Proton snel en behulpzaam. Hun helpcentrum biedt ook artikelen en probleemoplossingsgidsen voor het geval de chat niet beschikbaar is. Privacy en Beveiliging Zowel Proton VPN als Surfshark hebben strikte no-log beleid dat is bevestigd door onafhankelijke beveiligingsexperts. Dit betekent dat uw online activiteiten niet worden gelogd, wat belangrijk is voor uw privacy. Alle gegevens worden end-to-end versleuteld, waardoor uploads en downloads onleesbaar zijn, zelfs als ze onderweg worden onderschept. Beide diensten accepteren ook cryptocurrency, wat een extra laag van financiële privacy toevoegt. Beide bedrijven hebben geen geschiedenis van beveiligingsinbreuken, wat betekent dat een account bij Proton of Surfshark zeer veilig is. Welke VPN is de Juiste voor U? Het is moeilijk om een verkeerde keuze te maken tussen deze twee VPN's, maar Surfshark biedt lagere prijzen voor het eerste jaar of twee. Tijdens mijn tests bleek Surfshark ook de snelste optie te zijn, waardoor het een uitstekende keuze is voor streaming. Als we de prijzen vergelijken, heeft Proton VPN Free een voordeel, maar de beperkte serverkeuzes kunnen frustrerend zijn. De beste service vereist een betaald abonnement. Proton biedt bovendien een malwareblokker bij zijn VPN Plus-abonnement, terwijl u vergelijkbare bescherming aan een Surfshark VPN kunt toevoegen voor minder dan een dollar per maand. Surfshark One biedt extra functies zoals een virusscanner en realtime bescherming, wat het een aantrekkelijke optie maakt. Voor gezinnen is Surfshark ook voordelig, omdat het een onbeperkt aantal gelijktijdige VPN-verbindingen toestaat, terwijl Proton VPN Plus een limiet heeft van 10 apparaten. Conclusie Proton VPN Plus is een uitstekende keuze voor privacybescherming, maar kan niet tippen aan de wereldwijde snelheden, onbeperkte apparaatverbindingen en goedkope malwarebescherming van Surfshark. Tenzij u uitsluitend op zoek bent naar een gratis oplossing, is Surfshark de beste keuze voor de meeste gebruikers. Met de juiste keuze tussen Proton VPN en Surfshark kunt u met een gerust hart genieten van uw online activiteiten, wetende dat uw privacy goed beschermd is.
  • Statistieken

• Films
      878
    • Series
      374
    • Opmerkingen
      202
    • Reviews
      108

Laatste film
    Door Eater
    Soort: Film