10 afleveringen
-
Te zien vanaf 01/08/21
1: Voor mijn oog werd gedoofd
Emily's kleine poëtische wereld staat op zijn kop als Sue haar voorstelt aan Sam Bowles, een krantenredacteur die graag vrouwen publiceert.+ Episode Details -
1: Voor mijn oog werd gedoofd
Te zien vanaf: 01/08/21Emily's kleine poëtische wereld staat op zijn kop als Sue haar voorstelt aan Sam Bowles, een krantenredacteur die graag vrouwen publiceert.
-
Te zien vanaf 01/08/21
2: Roem is wispelturig eten
Door haar deelname aan een bakwedstrijd in Amherst proeft Emily de smaak van roem, maar ze twijfelt aan de voordelen.+ Episode Details -
2: Roem is wispelturig eten
Te zien vanaf: 01/08/21Door haar deelname aan een bakwedstrijd in Amherst proeft Emily de smaak van roem, maar ze twijfelt aan de voordelen.
-
Te zien vanaf 01/08/21
3: De enige geest die ik ooit zag
Emily twijfelt of ze Sam haar werk moet laten publiceren, dus ze houdt een seance op zoek naar antwoorden.+ Episode Details -
3: De enige geest die ik ooit zag
Te zien vanaf: 01/08/21Emily twijfelt of ze Sam haar werk moet laten publiceren, dus ze houdt een seance op zoek naar antwoorden.
-
Te zien vanaf 01/15/21
4: De madelief volgt zacht de zon
Emily hoort lange tijd niets van Sam en heeft last van een schrijversblok. Voor inspiratie gaat ze de natuur in.+ Episode Details -
4: De madelief volgt zacht de zon
Te zien vanaf: 01/15/21Emily hoort lange tijd niets van Sam en heeft last van een schrijversblok. Voor inspiratie gaat ze de natuur in.
-
Te zien vanaf 01/22/21
5: Verboden fruit heeft een smaak
Als ze hoort dat Sam van plan is haar gedicht te publiceren, omarmt Emily dat het zijn laatste ontdekking is tijdens een bezoek aan een van Sue's salons.+ Episode Details -
5: Verboden fruit heeft een smaak
Te zien vanaf: 01/22/21Als ze hoort dat Sam van plan is haar gedicht te publiceren, omarmt Emily dat het zijn laatste ontdekking is tijdens een bezoek aan een van Sue's salons.
-
Te zien vanaf 01/29/21
6: Splijt de leeuwerik
Het gaat niet zoals gepland wanneer Emily tijdens een avond in de opera haar dankbaarheid aan Sam probeert te uiten.+ Episode Details -
6: Splijt de leeuwerik
Te zien vanaf: 01/29/21Het gaat niet zoals gepland wanneer Emily tijdens een avond in de opera haar dankbaarheid aan Sam probeert te uiten.
-
Te zien vanaf 02/05/21
7: De eeuwigheid bestaat uit nu's
Emily denkt dat ze haar kans op publicatie heeft verpest en raakt in een depressie. Haar moeder probeert haar te helpen met een reis naar de waterkuur.+ Episode Details -
7: De eeuwigheid bestaat uit nu's
Te zien vanaf: 02/05/21Emily denkt dat ze haar kans op publicatie heeft verpest en raakt in een depressie. Haar moeder probeert haar te helpen met een reis naar de waterkuur.
-
Te zien vanaf 02/12/21
8: Ik ben niemand. Wie ben jij?
Als haar gedicht eindelijk wordt gepubliceerd in Sams krant, ontdekt Emily met een schok dat ze onzichtbaar is geworden voor de wereld.+ Episode Details -
8: Ik ben niemand. Wie ben jij?
Te zien vanaf: 02/12/21Als haar gedicht eindelijk wordt gepubliceerd in Sams krant, ontdekt Emily met een schok dat ze onzichtbaar is geworden voor de wereld.
-
Te zien vanaf 02/19/21
9: Ik hou van een gekwelde blik
Om de pijn in zijn leven te vergeten, organiseert Austin een partij voor zijn oude studiegenoten, maar de dag wordt verstoord door een grote politieke gebeurtenis.+ Episode Details -
9: Ik hou van een gekwelde blik
Te zien vanaf: 02/19/21Om de pijn in zijn leven te vergeten, organiseert Austin een partij voor zijn oude studiegenoten, maar de dag wordt verstoord door een grote politieke gebeurtenis.
-
Te zien vanaf 02/26/21
10: Je kunt geen vuur doven
Terwijl de hele stad de doop van Jane's baby bijwoont, vecht Emily om haar gedichten terug te krijgen van Sam.+ Episode Details -
10: Je kunt geen vuur doven
Te zien vanaf: 02/26/21Terwijl de hele stad de doop van Jane's baby bijwoont, vecht Emily om haar gedichten terug te krijgen van Sam.