10 afleveringen
-
Te zien vanaf 11/01/19
1: Omdat ik niet kon stoppen
Emily's poging om een gedicht te publiceren stuit op verzet.+ Episode Details -
1: Omdat ik niet kon stoppen
Te zien vanaf: 11/01/19Emily's poging om een gedicht te publiceren stuit op verzet.
-
Te zien vanaf 11/01/19
2: Ik heb nooit 'vulkanen' gezien
Vrouwen mogen niet studeren aan Amherst, dus gaan Emily en Sue creatief te werk om een lezing bij te wonen.+ Episode Details -
2: Ik heb nooit 'vulkanen' gezien
Te zien vanaf: 11/01/19Vrouwen mogen niet studeren aan Amherst, dus gaan Emily en Sue creatief te werk om een lezing bij te wonen.
-
Te zien vanaf 11/01/19
3: Wilde nachten
Emily en Austin geven een feest. Hun gedeelde liefde voor Sue veroorzaakt spanning.+ Episode Details -
3: Wilde nachten
Te zien vanaf: 11/01/19Emily en Austin geven een feest. Hun gedeelde liefde voor Sue veroorzaakt spanning.
-
Te zien vanaf 11/01/19
4: Alleen kan ik niet zijn
Emily vraagt een auteur om hulp wanneer haar favoriete boom wordt bedreigd.+ Episode Details -
4: Alleen kan ik niet zijn
Te zien vanaf: 11/01/19Emily vraagt een auteur om hulp wanneer haar favoriete boom wordt bedreigd.
-
Te zien vanaf 11/01/19
5: Ik ben bang voor mijn lichaam
Emily krijgt problemen tijdens een bijeenkomst van de plaatselijke Shakespeare Club.+ Episode Details -
5: Ik ben bang voor mijn lichaam
Te zien vanaf: 11/01/19Emily krijgt problemen tijdens een bijeenkomst van de plaatselijke Shakespeare Club.
-
Te zien vanaf 11/01/19
6: Een ziekte, kort maar geduldig
Emily doet alsof ze ziek is om te kunnen schrijven en leert haar vaders assistent kennen.+ Episode Details -
6: Een ziekte, kort maar geduldig
Te zien vanaf: 11/01/19Emily doet alsof ze ziek is om te kunnen schrijven en leert haar vaders assistent kennen.
-
Te zien vanaf 11/01/19
7: We verliezen, omdat we winnen
Op de verkiezingsdag van haar vader probeert Emily opnieuw een gedicht te publiceren.+ Episode Details -
7: We verliezen, omdat we winnen
Te zien vanaf: 11/01/19Op de verkiezingsdag van haar vader probeert Emily opnieuw een gedicht te publiceren.
-
Te zien vanaf 11/01/19
8: Een bepaalde inslag van licht
Het is Kerstmis en Emily probeert de rol van de 'deugdzame vrouw' uit.+ Episode Details -
8: Een bepaalde inslag van licht
Te zien vanaf: 11/01/19Het is Kerstmis en Emily probeert de rol van de 'deugdzame vrouw' uit.
-
Te zien vanaf 11/01/19
9: Geloof is een mooie uitvinding
Tijdens een zonsverduistering confronteert Emily de schaduw van de dood in haar huis.+ Episode Details -
9: Geloof is een mooie uitvinding
Te zien vanaf: 11/01/19Tijdens een zonsverduistering confronteert Emily de schaduw van de dood in haar huis.
-
Te zien vanaf 11/01/19
10: Een begrafenis in mijn hoofd
Emily's relaties worden op de proef gesteld wanneer ze aan een nieuw hoofdstuk in haar leven begint.+ Episode Details -
10: Een begrafenis in mijn hoofd
Te zien vanaf: 11/01/19Emily's relaties worden op de proef gesteld wanneer ze aan een nieuw hoofdstuk in haar leven begint.