Spring naar bijdragen

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting

Roger Smith

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Roger Smith

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting

Bekend van

Mededelingen

• Laatste berichten

Mafketel

Geplaatst

Misschien was dat vroeger zo maar de afgelopen jaren heeft BREIN verschillende nzb gebruikers een afschrik mail gestuurd net als bij een aantal gebruikers van torrents.  Het is een kwestie van voorkeur en hoe je in de download wereld terecht gekomen bent.  Ondertussen weet iedereen dat je een vpn MOET gebruiken niet alleen tijdens het gebruik van beide communities maar ook als je aan het downloaden bent.  Het grootste risico voor de downloader zit in het motto van de piraten... Sharing is caring..   Ik heb mijn download client ingesteld op een ratio van 1:1 en daarna sluit die automatisch af. Vpn blijft  altijd aan ok kost me wel wat meer batterij maar veiligheid voor alles.   

Eater

Geplaatst

@Mafketel NZB zijn voor meeste mensen veel veiliger dan  torrents. Als je seed upload je en dan KUN je last met brein krijgen als je niet alles goed dicht hebt.

Mafketel

Geplaatst

Wel een omweg om iets te krijgen...  Ben zelf geen gebruiker van nzb..  Lkkr ouderwets torrent file.. Downloaden uitpakken indien nodig en installeren... Indien nodig...  Maar ja... Als je alles op een smart doet en niet op pc/laptop... Is het downloaden vaak niet meer dan een serie, film of apktje... 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣  Elk ander bestand alleen om een VT scan op los te laten..  Maar William Zal het zeker weten op te lossen. 
  • Statistieken

• Films
      871
    • Series
      369
    • Opmerkingen
      202
    • Reviews
      107

Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie