Spring naar bijdragen

8 afleveringen

• Te zien vanaf 02/19/25

1: Kind van de coach

Laurie's onzekerheid over het aankomende kampioenschap manifesteert zich in een blob.
    + Episode Details
  • 1: Kind van de coach

Te zien vanaf: 02/19/25
    Laurie's onzekerheid over het aankomende kampioenschap manifesteert zich in een blob.

• Te zien vanaf 02/19/25

2: Blik

Scheidsrechter Frank leeft zijn leven vanaf de zijlijn en kan het spel niet loslaten.
    + Episode Details
  • 2: Blik

Te zien vanaf: 02/19/25
    Scheidsrechter Frank leeft zijn leven vanaf de zijlijn en kan het spel niet loslaten.

• Te zien vanaf 02/26/25

3: Raspberry

Rochelle weet wat het is om krap bij kas te zitten. Als geld kan verdienen gaat ze er helemaal voor.
    + Episode Details
  • 3: Raspberry

Te zien vanaf: 02/26/25
    Rochelle weet wat het is om krap bij kas te zitten. Als geld kan verdienen gaat ze er helemaal voor.

• Te zien vanaf 02/26/25

4: Zuurtje

Vanessa is dol op haar kinderen en de liefde die ze krijgt op haar sociale media posts.
    + Episode Details
  • 4: Zuurtje

Te zien vanaf: 02/26/25
    Vanessa is dol op haar kinderen en de liefde die ze krijgt op haar sociale media posts.

• Te zien vanaf 03/05/25

5: Stelen

De fantasierijke Ira raakt bevriend bij de saaie softbalwedstrijden van haar grote zus Taylor.
    + Episode Details
  • 5: Stelen

Te zien vanaf: 03/05/25
    De fantasierijke Ira raakt bevriend bij de saaie softbalwedstrijden van haar grote zus Taylor.

• Te zien vanaf 03/05/25

6: Gemixte signalen

De zelfverzekerde pitcher Yuwen staat in conflict met kleine Yuwen, zijn kinderlijke kwetsbare ik.
    + Episode Details
  • 6: Gemixte signalen

Te zien vanaf: 03/05/25
    De zelfverzekerde pitcher Yuwen staat in conflict met kleine Yuwen, zijn kinderlijke kwetsbare ik.

• Te zien vanaf 03/12/25

7: Ik heb hem

Kai maakt vrienden in het softbalteam maar een blessure zorgt er bijna voor dat ze niet kan meedoen.
    + Episode Details
  • 7: Ik heb hem

Te zien vanaf: 03/12/25
    Kai maakt vrienden in het softbalteam maar een blessure zorgt er bijna voor dat ze niet kan meedoen.

• Te zien vanaf 03/12/25

8: Thuis

Het leiderschap van coach Dan is cruciaal nu het team op weg is naar de kampioenswedstrijd.
    + Episode Details
  • 8: Thuis

Te zien vanaf: 03/12/25
    Het leiderschap van coach Dan is cruciaal nu het team op weg is naar de kampioenswedstrijd.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...