8 afleveringen
-
Te zien vanaf 02/19/25
1: Kind van de coach
Laurie's onzekerheid over het aankomende kampioenschap manifesteert zich in een blob.+ Episode Details -
1: Kind van de coach
Te zien vanaf: 02/19/25Laurie's onzekerheid over het aankomende kampioenschap manifesteert zich in een blob.
-
Te zien vanaf 02/19/25
2: Blik
Scheidsrechter Frank leeft zijn leven vanaf de zijlijn en kan het spel niet loslaten.+ Episode Details -
2: Blik
Te zien vanaf: 02/19/25Scheidsrechter Frank leeft zijn leven vanaf de zijlijn en kan het spel niet loslaten.
-
Te zien vanaf 02/26/25
3: Raspberry
Rochelle weet wat het is om krap bij kas te zitten. Als geld kan verdienen gaat ze er helemaal voor.+ Episode Details -
3: Raspberry
Te zien vanaf: 02/26/25Rochelle weet wat het is om krap bij kas te zitten. Als geld kan verdienen gaat ze er helemaal voor.
-
Te zien vanaf 02/26/25
4: Zuurtje
Vanessa is dol op haar kinderen en de liefde die ze krijgt op haar sociale media posts.+ Episode Details -
4: Zuurtje
Te zien vanaf: 02/26/25Vanessa is dol op haar kinderen en de liefde die ze krijgt op haar sociale media posts.
-
Te zien vanaf 03/05/25
5: Stelen
De fantasierijke Ira raakt bevriend bij de saaie softbalwedstrijden van haar grote zus Taylor.+ Episode Details -
5: Stelen
Te zien vanaf: 03/05/25De fantasierijke Ira raakt bevriend bij de saaie softbalwedstrijden van haar grote zus Taylor.
-
Te zien vanaf 03/05/25
6: Gemixte signalen
De zelfverzekerde pitcher Yuwen staat in conflict met kleine Yuwen, zijn kinderlijke kwetsbare ik.+ Episode Details -
6: Gemixte signalen
Te zien vanaf: 03/05/25De zelfverzekerde pitcher Yuwen staat in conflict met kleine Yuwen, zijn kinderlijke kwetsbare ik.
-
Te zien vanaf 03/12/25
7: Ik heb hem
Kai maakt vrienden in het softbalteam maar een blessure zorgt er bijna voor dat ze niet kan meedoen.+ Episode Details -
7: Ik heb hem
Te zien vanaf: 03/12/25Kai maakt vrienden in het softbalteam maar een blessure zorgt er bijna voor dat ze niet kan meedoen.
-
Te zien vanaf 03/12/25
8: Thuis
Het leiderschap van coach Dan is cruciaal nu het team op weg is naar de kampioenswedstrijd.+ Episode Details -
8: Thuis
Te zien vanaf: 03/12/25Het leiderschap van coach Dan is cruciaal nu het team op weg is naar de kampioenswedstrijd.
-
Wie zijn er online? 1 lid is actief
-
Populaire bijdragers