Spring naar bijdragen

De F*ckulteit

(0 recensies)

Terugkoppeling

• Seizoen 1

| 6 afleveringen

Seizoen 1 van De F*ckulteit te zien sinds 2025-02-21

Advocate Anouk Boone wordt de jongste kandidaat-partner ooit bij haar kantoor. Al snel gaan er verhalen rond over hoe zij deze positie bereikt zou hebben. Tijdens haar studie had ze namelijk een affaire met de flamboyante professor Hartman. Als er in de storm van #MeToo allerlei klachten opduiken over Hartmans grensoverschrijdende gedrag, krijgen Anouks herinneringen aan hem een andere lading.
  • Seizoen 1

6 afleveringen

Seizoen 1 van De F*ckulteit te zien sinds 2025-02-21

Advocate Anouk Boone wordt de jongste kandidaat-partner ooit bij haar kantoor. Al snel gaan er verhalen rond over hoe zij deze positie bereikt zou hebben. Tijdens haar studie had ze namelijk een affaire met de flamboyante professor Hartman. Als er in de storm van #MeToo allerlei klachten opduiken over Hartmans grensoverschrijdende gedrag, krijgen Anouks herinneringen aan hem een andere lading.

Mededelingen

• Laatste berichten

qtr

Geplaatst

Heb je IPconfig ingevoerd i.p.v. Config? Heb je na het intypen van IPconfig op <ENTER> gedrukt?   Ik krijg de indruk dat je mijn hulp niet op prijs stelt, of je neemt me in de maling (gelukt)  Wat mij beteft: I rest my case  Advies: Haal er iemand bij de de basiskennis van computer heeft, succes!

fritzthefox

Geplaatst

ik krijg dit met het blinkend streepje  achter CONFIG maar verder verandert er niets?
  • Statistieken

• Films
      929
    • Series
      479
    • Opmerkingen
      200
    • Reviews
      103

Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie