5 afleveringen
-
Te zien vanaf 12/20/24
1: Een blank en gebroken vers
Dabiz Muñoz is opnieuw uitgeroepen tot beste chef ter wereld, maar kan én wil hij zijn restaurant DiverXO aan de top houden? Therapie en een reis naar Japan brengen raad.+ Episode Details -
1: Een blank en gebroken vers
Te zien vanaf: 12/20/24Dabiz Muñoz is opnieuw uitgeroepen tot beste chef ter wereld, maar kan én wil hij zijn restaurant DiverXO aan de top houden? Therapie en een reis naar Japan brengen raad.
-
Te zien vanaf 12/20/24
2: Ik wil alleen maar koken
Cristina Pedroche kijkt terug op haar rol in het bedrijf. De ouders van Dabiz herinneren zich zijn eerste stappen als chef-kok. Mexico en de VAE geven nieuwe inspiratie.+ Episode Details -
2: Ik wil alleen maar koken
Te zien vanaf: 12/20/24Cristina Pedroche kijkt terug op haar rol in het bedrijf. De ouders van Dabiz herinneren zich zijn eerste stappen als chef-kok. Mexico en de VAE geven nieuwe inspiratie.
-
Te zien vanaf 12/20/24
3: Al dit harde werk en waarvoor?
De twijfels over DiverXO nemen toe en Dabiz zoekt advies bij chef-koks en vrienden in Valencia. Met zijn pasgeboren dochter Laia begint hij aan een nieuwe fase in zijn leven.+ Episode Details -
3: Al dit harde werk en waarvoor?
Te zien vanaf: 12/20/24De twijfels over DiverXO nemen toe en Dabiz zoekt advies bij chef-koks en vrienden in Valencia. Met zijn pasgeboren dochter Laia begint hij aan een nieuwe fase in zijn leven.
-
Te zien vanaf 12/20/24
4: Een doodgewone dag
Een dag uit het leven van Dabiz: razend tempo, werkstress en gebrek aan vrije tijd. Hij zal moeten overwegen om zijn leven te veranderen.+ Episode Details -
4: Een doodgewone dag
Te zien vanaf: 12/20/24Een dag uit het leven van Dabiz: razend tempo, werkstress en gebrek aan vrije tijd. Hij zal moeten overwegen om zijn leven te veranderen.
-
Te zien vanaf 12/20/24
5: Het restaurant van mijn dromen
Dabiz en Cristina roepen hun zakenpartners bij elkaar terwijl de tijd dringt om een beslissing te nemen over DiverXO. In Dubai begint een nieuw hoofdstuk.+ Episode Details -
5: Het restaurant van mijn dromen
Te zien vanaf: 12/20/24Dabiz en Cristina roepen hun zakenpartners bij elkaar terwijl de tijd dringt om een beslissing te nemen over DiverXO. In Dubai begint een nieuw hoofdstuk.