Spring naar bijdragen

5 afleveringen

• Te zien vanaf 12/20/24

1: Een blank en gebroken vers

Dabiz Muñoz is opnieuw uitgeroepen tot beste chef ter wereld, maar kan én wil hij zijn restaurant DiverXO aan de top houden? Therapie en een reis naar Japan brengen raad.
    + Episode Details
  • 1: Een blank en gebroken vers

Te zien vanaf: 12/20/24
    Dabiz Muñoz is opnieuw uitgeroepen tot beste chef ter wereld, maar kan én wil hij zijn restaurant DiverXO aan de top houden? Therapie en een reis naar Japan brengen raad.

• Te zien vanaf 12/20/24

2: Ik wil alleen maar koken

Cristina Pedroche kijkt terug op haar rol in het bedrijf. De ouders van Dabiz herinneren zich zijn eerste stappen als chef-kok. Mexico en de VAE geven nieuwe inspiratie.
    + Episode Details
  • 2: Ik wil alleen maar koken

Cristina Pedroche kijkt terug op haar rol in het bedrijf. De ouders van Dabiz herinneren zich zijn eerste stappen als chef-kok. Mexico en de VAE geven nieuwe inspiratie.

• Te zien vanaf 12/20/24

3: Al dit harde werk en waarvoor?

De twijfels over DiverXO nemen toe en Dabiz zoekt advies bij chef-koks en vrienden in Valencia. Met zijn pasgeboren dochter Laia begint hij aan een nieuwe fase in zijn leven.
    + Episode Details
  • 3: Al dit harde werk en waarvoor?

De twijfels over DiverXO nemen toe en Dabiz zoekt advies bij chef-koks en vrienden in Valencia. Met zijn pasgeboren dochter Laia begint hij aan een nieuwe fase in zijn leven.

• Te zien vanaf 12/20/24

4: Een doodgewone dag

Een dag uit het leven van Dabiz: razend tempo, werkstress en gebrek aan vrije tijd. Hij zal moeten overwegen om zijn leven te veranderen.
    + Episode Details
  • 4: Een doodgewone dag

Een dag uit het leven van Dabiz: razend tempo, werkstress en gebrek aan vrije tijd. Hij zal moeten overwegen om zijn leven te veranderen.

• Te zien vanaf 12/20/24

5: Het restaurant van mijn dromen

Dabiz en Cristina roepen hun zakenpartners bij elkaar terwijl de tijd dringt om een beslissing te nemen over DiverXO. In Dubai begint een nieuw hoofdstuk.
    + Episode Details
  • 5: Het restaurant van mijn dromen

Dabiz en Cristina roepen hun zakenpartners bij elkaar terwijl de tijd dringt om een beslissing te nemen over DiverXO. In Dubai begint een nieuw hoofdstuk.

Mededelingen

• Laatste berichten

niemanx

Geplaatst

dit staat er op een ander site  boedha16:48 "Zoals jullie al wel hebben gemerkt draait de site gewoon nog. want login scherm werkt gewoon, torrents in clients blijven ook gewoon nog seeden, De tracker draait ook gewoon nog. Er is alleen een probleem met de database. daardoor komt die melding. Alexandra is er druk mee bezig. Hoop dat dit wat van de vragen beantwoord. Wat ook nog meespeelt is de griepgolf, Alexandra is ook goed ziek dus dat bemoeilijkt een snelle oplossing. "      

Geniaale

Geplaatst

En Wie ben Jij Dan wel van De staff ?? Me Geniaale

rood-runner

Geplaatst

dames en de heren achter de schermen van torrentheaven   we hopen allemaal , dat hij snel weer in de lucht is 👍 aan deze kant zie ik heel soms, wel mijn profiel en in log ,klik ik ergens op dan is alles weg . dan de  ERROR602244   🥲
  • Statistieken

• Films
      929
    • Series
      453
    • Opmerkingen
      200
    • Reviews
      102

Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie