Spring naar bijdragen

4 afleveringen

  • Te zien vanaf 05/02/22

    1: Aflevering 1

    Na haar promotie mag de Brits-Aziatische politie-inspecteur Rachita Ray bij Moordzaken gaan werken. Maar haar enthousiasme verbleekt snel als blijkt dat ze vanwege haar uiterlijk een 'cultureel-specifieke moordzaak' toegewezen krijgt. Er zijn twee verdachten in beeld, de broers Kapoor, die eerwraak gepleegd zouden hebben. Rachita is vastberaden om zich te bewijzen en de dader op te sporen.
    + Episode Details
  • 1: Aflevering 1

    Te zien vanaf: 05/02/22
    Na haar promotie mag de Brits-Aziatische politie-inspecteur Rachita Ray bij Moordzaken gaan werken. Maar haar enthousiasme verbleekt snel als blijkt dat ze vanwege haar uiterlijk een 'cultureel-specifieke moordzaak' toegewezen krijgt. Er zijn twee verdachten in beeld, de broers Kapoor, die eerwraak gepleegd zouden hebben. Rachita is vastberaden om zich te bewijzen en de dader op te sporen.

  • Te zien vanaf 05/03/22

    2: Aflevering 2

    Rachita gaat weer aan het werk. De zoektocht naar Anjuli loopt uit op een drama, waarna Navin Kapoor opnieuw gearresteerd wordt. Al haar collega's vermoeden eerwraak, maar de bewijzen die Anjuli vindt, duiden daar niet op. De zoektocht leidt hen naar een overslagterrein, alwaar ze een gruwelijke ontdekking doen.
    + Episode Details
  • 2: Aflevering 2

    Te zien vanaf: 05/03/22
    Rachita gaat weer aan het werk. De zoektocht naar Anjuli loopt uit op een drama, waarna Navin Kapoor opnieuw gearresteerd wordt. Al haar collega's vermoeden eerwraak, maar de bewijzen die Anjuli vindt, duiden daar niet op. De zoektocht leidt hen naar een overslagterrein, alwaar ze een gruwelijke ontdekking doen.

  • Te zien vanaf 05/04/22

    3: Aflevering 3

    Rachita en haar team zetten alles op alles om de verantwoordelijken achter het drama in de container te vinden. Het onderzoek naar de man in Anjuli's auto levert een naam op, maar ook een waarschuwing van een ander politieteam. Intussen wordt de band tussen Rachita en brigadier Tony steeds hechter, en dat levert ook de nodige problemen en risico's op.
    + Episode Details
  • 3: Aflevering 3

    Te zien vanaf: 05/04/22
    Rachita en haar team zetten alles op alles om de verantwoordelijken achter het drama in de container te vinden. Het onderzoek naar de man in Anjuli's auto levert een naam op, maar ook een waarschuwing van een ander politieteam. Intussen wordt de band tussen Rachita en brigadier Tony steeds hechter, en dat levert ook de nodige problemen en risico's op.

  • Te zien vanaf 05/05/22

    4: Aflevering 4

    De moord op Tony hakt er behoorlijk in bij Rachita en ze is vastbesloten de daders te pakken. Als ze bij een huiszoeking een filmpje met compromitterend materiaal vindt, bevestigt dat een verschrikkelijk vermoeden. Ze krijgt wel bericht van een belangrijke contactpersoon, maar het is nog maar de vraag of ze die kan vertrouwen, en of ze ooit geaccepteerd zal worden door haar bazen.
    + Episode Details
  • 4: Aflevering 4

    Te zien vanaf: 05/05/22
    De moord op Tony hakt er behoorlijk in bij Rachita en ze is vastbesloten de daders te pakken. Als ze bij een huiszoeking een filmpje met compromitterend materiaal vindt, bevestigt dat een verschrikkelijk vermoeden. Ze krijgt wel bericht van een belangrijke contactpersoon, maar het is nog maar de vraag of ze die kan vertrouwen, en of ze ooit geaccepteerd zal worden door haar bazen.

Mededelingen

  • Laatste berichten

    audia1

    Geplaatst

    het is al weer weg ofline al weer

    extreme

    Geplaatst

    Misschien raar voor veel mensen dat ik hier ineens opduik.   Wat ik heel graag wil ophelderen is dat ik nooit geen site heb verraden. Heb nooit geen site offline gehaald met een ddos of iets in die buurt.   Wat in die screen hier staat, is helaas gebeurt. Mis extreme torrents wel, denk soms zal ik hem opnieuw opstarten, wil die ellende niet meer.   Wie achter alle ellende die kant op zat weet ik niet, weet wel dat die persoon dubbel heeft gelegen omdat altijd het vingertje naar extreme stond.   Ik ga hier ook geen discussie over voeren, kan alleen maar zeggen die oorlog heeft brein doen lachen, alle torrent sites offline. Dan laat je de echte vijand lachen en die zwaait de vlag, wij hebben gewonnen.   Het beste mensen Extreme  
  • Statistieken

    • Films
      841
    • Series
      315
    • Opmerkingen
      199
    • Reviews
      93

    Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 45min
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...