Spring naar bijdragen

8 afleveringen

  • Te zien vanaf 09/23/24

    1: Aflevering 1

    Vincent Taleb, close protection officer van minister van Defensie Philippe Bardin, wordt ingezet na een aanval op de Britse ambassade in Parijs.
    + Episode Details
  • 1: Aflevering 1

    Te zien vanaf: 09/23/24
    Vincent Taleb, close protection officer van minister van Defensie Philippe Bardin, wordt ingezet na een aanval op de Britse ambassade in Parijs.

  • Te zien vanaf 09/23/24

    2: Aflevering 2

    De taskforce ontmoet Pascal Moulin, een machtige CEO van een groot defensiebedrijf die Pearce nu als doelwit heeft. Maar wat heeft hij precies te maken met Pearce en Philippe?
    + Episode Details
  • 2: Aflevering 2

    Te zien vanaf: 09/23/24
    De taskforce ontmoet Pascal Moulin, een machtige CEO van een groot defensiebedrijf die Pearce nu als doelwit heeft. Maar wat heeft hij precies te maken met Pearce en Philippe?

  • Te zien vanaf 09/30/24

    3: Aflevering 3

    Uit het onderzoek van de taskforce blijkt dat Pearce de naam van een zekere Cédric Duval zou hebben genoemd. Deze man zou betrokken zijn bij de operatie waarbij zijn partner en kinderen omkwamen. Vincent krijgt een nauwere band met de president van de republiek, terwijl Zara aspecten van haar privéleven moet beheren...
    + Episode Details
  • 3: Aflevering 3

    Te zien vanaf: 09/30/24
    Uit het onderzoek van de taskforce blijkt dat Pearce de naam van een zekere Cédric Duval zou hebben genoemd. Deze man zou betrokken zijn bij de operatie waarbij zijn partner en kinderen omkwamen. Vincent krijgt een nauwere band met de president van de republiek, terwijl Zara aspecten van haar privéleven moet beheren...

  • Te zien vanaf 10/07/24

    4: Aflevering 4

    Vincent is nog steeds geschokt door de onthulling van de connectie tussen Juliette en Pearce – zal hij zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet?
    + Episode Details
  • 4: Aflevering 4

    Te zien vanaf: 10/07/24
    Vincent is nog steeds geschokt door de onthulling van de connectie tussen Juliette en Pearce – zal hij zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet?

  • Te zien vanaf 10/14/24

    5: Aflevering 5

    Geen gegevens bekend.

    + Episode Details
  • 5: Aflevering 5

    Te zien vanaf: 10/14/24

    Geen gegevens bekend.


  • Te zien vanaf 10/21/24

    6: Aflevering 6

    Geen gegevens bekend.

    + Episode Details
  • 6: Aflevering 6

    Te zien vanaf: 10/21/24

    Geen gegevens bekend.


  • Te zien vanaf 10/28/24

    7: Aflevering 7

    Geen gegevens bekend.

    + Episode Details
  • 7: Aflevering 7

    Te zien vanaf: 10/28/24

    Geen gegevens bekend.


  • Te zien vanaf 11/04/24

    8: Aflevering 8

    Geen gegevens bekend.

    + Episode Details
  • 8: Aflevering 8

    Te zien vanaf: 11/04/24

    Geen gegevens bekend.


Mededelingen

  • Laatste berichten

    audia1

    Geplaatst

    het is al weer weg ofline al weer

    extreme

    Geplaatst

    Misschien raar voor veel mensen dat ik hier ineens opduik.   Wat ik heel graag wil ophelderen is dat ik nooit geen site heb verraden. Heb nooit geen site offline gehaald met een ddos of iets in die buurt.   Wat in die screen hier staat, is helaas gebeurt. Mis extreme torrents wel, denk soms zal ik hem opnieuw opstarten, wil die ellende niet meer.   Wie achter alle ellende die kant op zat weet ik niet, weet wel dat die persoon dubbel heeft gelegen omdat altijd het vingertje naar extreme stond.   Ik ga hier ook geen discussie over voeren, kan alleen maar zeggen die oorlog heeft brein doen lachen, alle torrent sites offline. Dan laat je de echte vijand lachen en die zwaait de vlag, wij hebben gewonnen.   Het beste mensen Extreme  
  • Statistieken

    • Films
      841
    • Series
      315
    • Opmerkingen
      199
    • Reviews
      93

    Laatste film
    Door Eater
    Soort: Serie
    Tijd aflevering: 45min
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...