8 afleveringen
-
Te zien vanaf 03/29/24
1: Noem me niet Nelly
Nell Jacksons bovenmenselijke vechtkunsten veroorzaken problemen als ze terugkeert van de oorlog.+ Episode Details -
1: Noem me niet Nelly
Te zien vanaf: 03/29/24Nell Jacksons bovenmenselijke vechtkunsten veroorzaken problemen als ze terugkeert van de oorlog.
-
Te zien vanaf 03/29/24
2: Een minder betreden pad
Nell, Roxy en George zijn op de vlucht en worden struikrovers om te overleven.+ Episode Details -
2: Een minder betreden pad
Te zien vanaf: 03/29/24Nell, Roxy en George zijn op de vlucht en worden struikrovers om te overleven.
-
Te zien vanaf 03/29/24
3: Een binnenpretje met de koningin
Poyntons duistere magie treft Nell. Een van haar zussen raakt zwaargewond tijdens de ontsnapping.+ Episode Details -
3: Een binnenpretje met de koningin
Te zien vanaf: 03/29/24Poyntons duistere magie treft Nell. Een van haar zussen raakt zwaargewond tijdens de ontsnapping.
-
Te zien vanaf 03/29/24
4: Duivelse rotzooi
Nell riskeert alles terwijl ze een dokter zoekt en de groep krijgt hulp uit onverwachte hoek.+ Episode Details -
4: Duivelse rotzooi
Te zien vanaf: 03/29/24Nell riskeert alles terwijl ze een dokter zoekt en de groep krijgt hulp uit onverwachte hoek.
-
Te zien vanaf 03/29/24
5: Excuseer, ik ben dokter
Nell probeert om Devereux uit de gevangenis te redden. Roxy en George ontmoeten hun oom Jack.+ Episode Details -
5: Excuseer, ik ben dokter
Te zien vanaf: 03/29/24Nell probeert om Devereux uit de gevangenis te redden. Roxy en George ontmoeten hun oom Jack.
-
Te zien vanaf 03/29/24
6: Ontvoerd door reizigers
Nell trekt erop uit om George te redden en Rasselas gaat eindelijk de confrontatie aan met Sofia.+ Episode Details -
6: Ontvoerd door reizigers
Te zien vanaf: 03/29/24Nell trekt erop uit om George te redden en Rasselas gaat eindelijk de confrontatie aan met Sofia.
-
Te zien vanaf 03/29/24
7: Druk die onzin niet meer
De groep trekt naar Fleet Street om te zorgen dat de kranten geen onzin meer drukken over Nell.+ Episode Details -
7: Druk die onzin niet meer
Te zien vanaf: 03/29/24De groep trekt naar Fleet Street om te zorgen dat de kranten geen onzin meer drukken over Nell.
-
Te zien vanaf 03/29/24
8: Niet zomaar een trucje
In een race tegen de klok proberen Nell en de restom Poynton te stoppen en de koningin te redden.+ Episode Details -
8: Niet zomaar een trucje
Te zien vanaf: 03/29/24In een race tegen de klok proberen Nell en de restom Poynton te stoppen en de koningin te redden.