Spring naar bijdragen

8 afleveringen

• Te zien vanaf 03/29/24

1: Noem me niet Nelly

Nell Jacksons bovenmenselijke vechtkunsten veroorzaken problemen als ze terugkeert van de oorlog.
    + Episode Details
  • 1: Noem me niet Nelly

Te zien vanaf: 03/29/24
    Nell Jacksons bovenmenselijke vechtkunsten veroorzaken problemen als ze terugkeert van de oorlog.

• Te zien vanaf 03/29/24

2: Een minder betreden pad

Nell, Roxy en George zijn op de vlucht en worden struikrovers om te overleven.
    + Episode Details
  • 2: Een minder betreden pad

Nell, Roxy en George zijn op de vlucht en worden struikrovers om te overleven.

• Te zien vanaf 03/29/24

3: Een binnenpretje met de koningin

Poyntons duistere magie treft Nell. Een van haar zussen raakt zwaargewond tijdens de ontsnapping.
    + Episode Details
  • 3: Een binnenpretje met de koningin

Poyntons duistere magie treft Nell. Een van haar zussen raakt zwaargewond tijdens de ontsnapping.

• Te zien vanaf 03/29/24

4: Duivelse rotzooi

Nell riskeert alles terwijl ze een dokter zoekt en de groep krijgt hulp uit onverwachte hoek.
    + Episode Details
  • 4: Duivelse rotzooi

Nell riskeert alles terwijl ze een dokter zoekt en de groep krijgt hulp uit onverwachte hoek.

• Te zien vanaf 03/29/24

5: Excuseer, ik ben dokter

Nell probeert om Devereux uit de gevangenis te redden. Roxy en George ontmoeten hun oom Jack.
    + Episode Details
  • 5: Excuseer, ik ben dokter

Nell probeert om Devereux uit de gevangenis te redden. Roxy en George ontmoeten hun oom Jack.

• Te zien vanaf 03/29/24

6: Ontvoerd door reizigers

Nell trekt erop uit om George te redden en Rasselas gaat eindelijk de confrontatie aan met Sofia.
    + Episode Details
  • 6: Ontvoerd door reizigers

Nell trekt erop uit om George te redden en Rasselas gaat eindelijk de confrontatie aan met Sofia.

• Te zien vanaf 03/29/24

7: Druk die onzin niet meer

De groep trekt naar Fleet Street om te zorgen dat de kranten geen onzin meer drukken over Nell.
    + Episode Details
  • 7: Druk die onzin niet meer

De groep trekt naar Fleet Street om te zorgen dat de kranten geen onzin meer drukken over Nell.

• Te zien vanaf 03/29/24

8: Niet zomaar een trucje

In een race tegen de klok proberen Nell en de restom Poynton te stoppen en de koningin te redden.
    + Episode Details
  • 8: Niet zomaar een trucje

In een race tegen de klok proberen Nell en de restom Poynton te stoppen en de koningin te redden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...