7 afleveringen
-
Te zien vanaf 07/18/24
1: Wist je dat zeepaardjes vissen zijn?
De verdwijning van Tessie Durst slaat in als een bom in Baltimore. Cleo en Maddie maken levensveranderende keuzes. Maddie vindt waar ze voor vreesde.+ Episode Details -
1: Wist je dat zeepaardjes vissen zijn?
Te zien vanaf: 07/18/24De verdwijning van Tessie Durst slaat in als een bom in Baltimore. Cleo en Maddie maken levensveranderende keuzes. Maddie vindt waar ze voor vreesde.
-
Te zien vanaf 07/18/24
2: Het is de zoektocht naar je fantasie.
Maddie toont interesse in de zaak-Durst en slaat een nieuwe weg in. Cleo's werk voor Shell wordt gevaarlijk.+ Episode Details -
2: Het is de zoektocht naar je fantasie.
Te zien vanaf: 07/18/24Maddie toont interesse in de zaak-Durst en slaat een nieuwe weg in. Cleo's werk voor Shell wordt gevaarlijk.
-
Te zien vanaf 07/25/24
3: Ik zag haar vlak na haar dood. Jij zag haar vlak voor haar dood.
Geschokt van wat ze heeft laten gebeuren, bedenkt Cleo een plan om buiten gevaar te blijven. Maddie gooit zichzelf in het onderzoek naar Durst.+ Episode Details -
3: Ik zag haar vlak na haar dood. Jij zag haar vlak voor haar dood.
Te zien vanaf: 07/25/24Geschokt van wat ze heeft laten gebeuren, bedenkt Cleo een plan om buiten gevaar te blijven. Maddie gooit zichzelf in het onderzoek naar Durst.
-
Te zien vanaf 08/01/24
4: Je verliest je onschuld als je wreedheid leert kennen. Eerst bij anderen, daarna bij jezelf.
Maddie scoort een groot interview, maar wordt niet gewaardeerd bij The Star. Cleo brengt haar plan ten uitvoer terwijl Shell verontrustende info krijgt.+ Episode Details -
4: Je verliest je onschuld als je wreedheid leert kennen. Eerst bij anderen, daarna bij jezelf.
Te zien vanaf: 08/01/24Maddie scoort een groot interview, maar wordt niet gewaardeerd bij The Star. Cleo brengt haar plan ten uitvoer terwijl Shell verontrustende info krijgt.
-
Te zien vanaf 08/08/24
5: Elke moord bij dat meer lijkt naar jou te leiden.
Cleo's lichaam wordt gevonden. Maddies obsessie met Cleo groeit en ze beseft dat hun wegen elkaar een keer gekruist hebben.+ Episode Details -
5: Elke moord bij dat meer lijkt naar jou te leiden.
Te zien vanaf: 08/08/24Cleo's lichaam wordt gevonden. Maddies obsessie met Cleo groeit en ze beseft dat hun wegen elkaar een keer gekruist hebben.
-
Te zien vanaf 08/15/24
6: Ik weet wie Cleo Johnson heeft vermoord
Arrestaties worden gemaakt, bekentenissen afgelegd en verbanden gelegd als Maddie Cleo's moord begint te ontrafelen.+ Episode Details -
6: Ik weet wie Cleo Johnson heeft vermoord
Te zien vanaf: 08/15/24Arrestaties worden gemaakt, bekentenissen afgelegd en verbanden gelegd als Maddie Cleo's moord begint te ontrafelen.
-
Te zien vanaf 08/22/24
7: Mijn verhaal
Het wordt Maddie niet makkelijk gemaakt haar verhaal over Cleo aan de man te brengen.+ Episode Details -
7: Mijn verhaal
Te zien vanaf: 08/22/24Het wordt Maddie niet makkelijk gemaakt haar verhaal over Cleo aan de man te brengen.
-
Wie zijn er online? 13 leden zijn actief
-
Populaire bijdragers