Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

2 minutes ago, bikerbob said:

Voor alle duidelijkheid, ik weet allang wie je bent bij ons en je hoeft helemaal niet te vrezen dat je gestraft word, zo flauw zijn wij niet.

Er is wel degelijk wat met die info gedaan, dat jij dat niet ziet is niet ons probleem. Dat jij het niet eens bent met hoe wij het doen, wil niet zeggen dat wij amateurs zijn. Maar je mag denken wat je wil, daar is iedereen helemaal vrij in.  Je mening over TH is nu wel duidelijk en dit was het laatste wat ik erover heb gezegd.

Zo flauw zijn jullie wel degelijk want ik heb al weet van 7 accounts, exact voor die redenen. En dan nu daden bij de grote woorden, vertel eens wie ik volgens jou ben, hier of in PB, maakt mij al niet meer uit. En dat jullie zogezegd iets deden is alleszins niet zichtbaar voor de gebruikers, dus veel haalt het niet uit, zoals gewoonlijk. En dat de gebruikers het er niet mee eens zijn kan jullie letterlijk niets schelen, zoveel is ondertussen wel duidelijk, als de centen maar komen. Ik kan echt niet geloven hoe vol jullie van jezelf zijn terwijl iedereen duidelijk ziet dat er niets veranderd, hoe arrogant kan men zijn, ongelooflijk.

Link naar opmerking

Als je zelf maar gelooft in wat je zegt, is dat toch prima. Op de site wil ik je best verder te woord staan, Hier niet meer. want alles word toch omgedraaid,  Het had allemaal ook op een andere manier gekund, Zo jammer dit. 

Link naar opmerking
38 minutes ago, bikerbob said:

Als je zelf maar gelooft in wat je zegt, is dat toch prima. Op de site wil ik je best verder te woord staan, Hier niet meer. want alles word toch omgedraaid,  Het had allemaal ook op een andere manier gekund, Zo jammer dit. 

Zeker kan ik geloven wat ik zeg want ik kan het bewijzen, jij raaskalt maar wat in de hoop dat iedereen er in trapt terwijl je letterlijk niets uitvoert van wat je belooft. Begin eens met wat daden bij je woorden te voeren, misschien geloven de mensen je dan. Dit is dus de derde keer dat je niet meer gaat reageren, je bent hier net zo ongeloofwaardig als op de andere site, wie je daar ook mag wezen. Je maakt hier veel statements maar geeft nooit antwoord op beweringen die je maakt.  Je beweert zelfs te weten wie ik ben, ik wacht nog steeds, veel geblaf, wat een afgang.

Link naar opmerking
8 minutes ago, bikerbob said:

Ik blijf maar de verstandigste en ga niet meer hierop in, want een reactie is wat je wil uitlokken, 

Neen, na de vierde reactie nadat je niet meer ging reageren heb ik het ook wel gehad met je waanvoorstellingen. Ik wil niets helemaal uitlokken, jij blijft maar valse beweringen maken. Mijn hoop was voor een oplossing en actie, maar dat kan ik vergeten, dat is overduidelijk ondertussen, enkel uitvluchten en ontwijken. Dus, neen, liever geen reacties meer, ze slaan toch nergens op. Vandaag is het heel moeilijk om dom te zijn, de concurrentie is erg groot. Anderen zien nu ook wat ze aan jou hebben, niets dus.

6 minutes ago, Eater said:

@Barmeid en @bikerbob Hier op het forum is het niet de plaats om ruzies te maken. Barmeid  gaarne een op een met bikerbob  dit bepraten.

Daar ben ik akkoord mee, ik zocht enkel een oplossing maar dat draaide op niets uit zoals je kan zien.

Link naar opmerking
Op 3-3-2025 om 15:05 zei Barmeid:

Misschien wel even nader verklaren wat je bedoelde met 'geblokkeerd', graag een exacte omschrijving van de (fout)melding.

23 uur geleden zei bikerbob:

Als je me een PB stuurt met je naam op de site, zorg ik dat er iop de site contact met je word opgenomen en dan gaan we kijken voor een oplossing.   Je mag dit soort dingen ook altijd melden aan je moderator op de site.

Registreer je misschien via een VPN of mobiel IP, dat is namelijk niet toegestaan, dan kun je inderdaad geblokkeerd worden. Stuur me een PB hier en dan kan ik ernaar gaan kijken voor je.

Goedemiddag bikerbob, Hoe stuur ik een PB?

Link naar opmerking
23 uur geleden zei Ik ben weg hier:

Als je me een PB stuurt met je naam op de site, zorg ik dat er iop de site contact met je word opgenomen en dan gaan we kijken voor een oplossing.   Je mag dit soort dingen ook altijd melden aan je moderator op de site.

Registreer je misschien via een VPN of mobiel IP, dat is namelijk niet toegestaan, dan kun je inderdaad geblokkeerd worden. Stuur me een PB hier en dan kan ik ernaar gaan kijken voor je.

Misschien erg naief, maar hoe stuur ik je een PB?

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Leuk 1
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...